Newsy

Anna Wendzikowska: rozbawiłam Leonardo DiCaprio

2014-01-15  |  09:50
Dziennikarka programu „Dzień Dobry TVN” Anna Wendzikowska pod koniec grudnia przeprowadziła wywiad z hollywoodzkim aktorem Leonardo DiCaprio. Gwiazda zdradziła, że aktor podczas takich rozmów jest bardzo poważny, ale jej udało się go rozkręcić i rozbawić.

Anna Wendzikowska spotkała się z amerykańskim aktorem w Nowym Jorku podczas premiery filmu „Wilk z Wall Street", w którym Leonardo DiCaprio gra główną rolę.

–  On intelektualnie podchodzi do rozmów, ale ma w sobie łobuza, tylko trzeba go tak odpowiednio zakręcić, podkręcić i wydobyć – mówi o swoich spostrzeżeniach ze spotkania z gwiazdą „Wilka z Wall Street" Anna Wendzikowska.

Dziennikarka w swojej karierze spotkała się z hollywoodzkim gwiazdorem już po raz czwarty. W wielu wywiadach podkreślała także, że DiCaprio to jej nastoletnia miłość i ma do niego słabość. W rozmowie postanowiła go zaskoczyć i rozkręcić. I jak sama przyznaje, udało się.

Pierwsze pytanie, które go trochę wybiło z rytmu było takie, czy dla niego siedzenie na wywiadach, promocjach filmów i odpowiadanie na pytania to jest tylko cena jaką płaci za bycie aktorem, czy rzeczywiście czerpie z tego jakąś przyjemność – wspomina Wendzikowska.  – Wtedy on zaczął się śmiać i powiedział: „Tak, tak, jak są głupie pytania to czasem jest ciężko. Takiego pytania jeszcze nie słyszałem, to jest nowe, musiałem się chwilę zastanowić jak odpowiedzieć." I to go już trochę otworzyło i poruszyło.

Wendzikowska zapytała także o sceny erotyczne z udziałem aktora, bo w filmie Wilk z Wall Street" DiCaprio zagrał ich najwięcej w swojej karierze.

Zaczął opowiadać o tym, że nie korzystał z dublera. To też go mocno rozbawiło, atmosfera stała się lżejsza – zdradziła w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Anna Wendzikowska.

Dziennikarka od kilku lat przeprowadza wywiady z gwiazdami światowego show-biznesu. W swoim dorobku ma wywiady m.in. z Julią Roberts, Russelem Crowe, Rachel Weisz czy Anne Hathaway.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.