Newsy

Barbara Wojciechowska, restauratorka: Magda Gessler jest ostoją spokoju. Do bycia aniołem brakuje jej jedynie skrzydeł

2020-05-15  |  06:16
Mówi:Barbara Wojciechowska
Funkcja:restauratorka, uczestniczka programu „Kuchenne rewolucje”
  • MP4
  • Właścicielka restauracji, w której siedem lat temu Magda Gessler przeprowadziła rewolucję, wyznaje, że nadal ma bardzo dobry kontakt z gospodynią programu. Restauratorka po zakończeniu show wspiera uczestniczkę i wciąż pomaga jej się rozwijać. Barbara Wojciechowska tłumaczy, że prywatnie gwiazda telewizji jest niezwykle życzliwą i serdeczną osobą. Jej pasja sprawia, że ludzie pragną przebywać w jej towarzystwie i czerpać z jej doświadczenia.

    – „Kuchenne rewolucje” uratowały moją restaurację przed zamknięciem. Podczas programu dostosowaliśmy się do wszystkich rad pani Magdy. Do dziś korzystamy z menu, które nam wtedy zaproponowała. Jej metody działają – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Barbara Wojciechowska, właścicielka restauracji.

    Uczestniczka „Kuchennych rewolucji” przyznaje, że Magda Gessler często odwiedza jej restaurację. Gdy tylko znajduje się w pobliżu, przyjeżdża z wizytą i służy dobrą radą. Czasami są to spotkania zaplanowane z wyprzedzeniem, innym razem spontaniczne. Mimo upływu lat ich kontakt nie słabnie.

    – Magda Gessler jest dobrym człowiekiem. Właściwie do bycia aniołem brakuje jej jedynie skrzydeł. Często mówi się, że w programie ludzie się jej boją, ponieważ krzyczy. Emocje ponoszą ją wtedy, jeżeli jest zapraszana do restauracji, w której panuje bałagan. Zawsze chce sprawić, by lokale gastronomiczne lepiej prosperowały, i pomóc ich właścicielom – tłumaczyła podczas benefisu z okazji 20-lecia "Kuchennych rewolucji".

    Mimo że restauracja Barbary Wojciechowskiej obecnie bardzo dobrze prosperuje, przed podjęciem ważnych decyzji właścicielka nadal konsultuje się z Magdą Gessler. Restauratorka doradza jej między innymi, jakie produkty wybrać, by potrawy odznaczały się wysoką jakością, oraz co nowego wprowadzić do menu. Wskazówki zawsze okazują się bardzo przydatne i pozwalają polepszyć standard dań.

    – Magda jest wspaniałym psychologiem. Gdy do siebie dzwonimy, od razu wyczuwa mój nastrój. Często mówi mi: „Po twoim głosie słyszę, że coś się dzieje. Potrafi również doskonale rozszyfrować intencje innych ludzi – zwraca uwagę.

    Właścicielka restauracji tłumaczy, że wbrew wizerunkowi, jaki kreują media, prywatnie Magda Gessler jest niezwykle opanowana. Bardzo intensywnie angażuje się we wszystkie projekty, w których bierze udział. Zależy jej, by pomoc zaowocowała realną poprawą. Ponadto ma zdolności organizacyjne i głowę otwartą na nowe pomysły. To właśnie te cechy sprawiły, że udało jej się uratować od bankructwa tak wiele restauracji.

    – Nigdy nie poznałam tej „wybuchowej” Magdy. W kontaktach ze mną jest ciepłą osobą. Zawsze, gdy do niej dzwonię, ma miły i spokojny głos. Jest ostoją spokoju i bardzo zrównoważoną kobietą – wyznaje Barbara Wojciechowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.