Newsy

Beata Tadla: Nigdy nie włożę koszuli i marynarki

2013-10-16  |  10:00
Beata Tadla chce być kobieca w każdej sytuacji. Zapowiada, że nigdy nie włoży koszuli i marynarki.  Według niej jest to narzucony męski sznyt, od wielu lat postrzegany jako uniform prezenterki telewizyjnej. Gwiazda przyznała, że ona sama najlepiej czuje się w prostych sukienkach.

Beata Tadla, która na co dzień prowadzi Wiadomości w TVP, bojkotuje żakiety i koszule, czyli stroje, w których z zasady powinny występować dziennikarki telewizyjne.

–  Odkąd  mam wpływ, w co jestem ubierana na wizji, powiedziałam sobie, nigdy nie włożę koszuli i marynarki. To jest taki narzucony męski sznyt, który od wielu lat jest postrzegany jako uniform prezenterki telewizyjnych wiadomości – powiedziała Beata Tadla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

Dziennikarka stawia na kobiecość, dlatego jej ulubionym strojem są sukienki. Gwiazdę przed każdym wejściem na antenę ubiera stylista, który już
doskonale wie, jaki styl preferuje dziennikarka.

Proste, jednokolorowe, ewentualnie drobny pasek. Żadne udziwnione formy, żadne kosmiczne fasony nie wchodzą w grę. Prostota przede wszystkim – podkreśla Beata Tadla i dodała, że współczuje prezenterom, którzy nie mają takiego wyboru jak kobiety i muszą ciągle wbijać się w garnitur.

Dziennikarka niedawno odebrała nagrodę „Fashion Magazine” jako „najlepiej ubrana Polka pracująca w mediach, konsekwentnie utrwalająca wizerunek kobiecości w telewizji”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.