Newsy

Będzie kolejna edycja The Voice of Poland. Poprowadzi ją Tomasz Kammel

2013-12-04  |  08:15
Tomasz Kammel prowadził drugą oraz trzecią edycję The Voice of Poland i jak informuje najprawdopodobniej poprowadzi także czwartą.

– Kontrakt nie jest jeszcze podpisany, ale jak się wsłuchuje to słyszę mój głos zapowiadający kolejną edycję, więc coś czuję, że to jakoś dobrze wygląda – zdradza prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W trzeciej edycji telewizyjnego show Kammelowi towarzyszyli jako prowadzący Maciej Musiał i Marika. Identyczny skład prowadzących był w drugiej odsłonie show. Pierwszą edycję show prawadzili Hubert Urbański i Magdalena Mielcarz.

W programie The Voice of Poland od czasu pierwszej edycji zmieniło się prawie wszystko. W jury podczas pierwszej emisji zasiadali: Nergal, Kayah, Andrzej Piaseczny i Ania Dąbrowska. W drugiej edycji – Marek Piekarczyk, Tomson i Baron, Patrycja Markowska i Justyna Steczkowska. W trzeciej pozostała męska część jury, dołączyły zaś Edyta Górniak i Maria Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.