Newsy

Będzie kolejna edycja The Voice of Poland. Poprowadzi ją Tomasz Kammel

2013-12-04  |  08:15
Tomasz Kammel prowadził drugą oraz trzecią edycję The Voice of Poland i jak informuje najprawdopodobniej poprowadzi także czwartą.

– Kontrakt nie jest jeszcze podpisany, ale jak się wsłuchuje to słyszę mój głos zapowiadający kolejną edycję, więc coś czuję, że to jakoś dobrze wygląda – zdradza prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W trzeciej edycji telewizyjnego show Kammelowi towarzyszyli jako prowadzący Maciej Musiał i Marika. Identyczny skład prowadzących był w drugiej odsłonie show. Pierwszą edycję show prawadzili Hubert Urbański i Magdalena Mielcarz.

W programie The Voice of Poland od czasu pierwszej edycji zmieniło się prawie wszystko. W jury podczas pierwszej emisji zasiadali: Nergal, Kayah, Andrzej Piaseczny i Ania Dąbrowska. W drugiej edycji – Marek Piekarczyk, Tomson i Baron, Patrycja Markowska i Justyna Steczkowska. W trzeciej pozostała męska część jury, dołączyły zaś Edyta Górniak i Maria Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.