Newsy

Cleo: „The Voice Kids” to skarbnica talentów. Dzieci ocenia się najtrudniej

2019-12-10  |  06:17

Niebawem na antenie Telewizji Polskiej będzie można oglądać „The Voice Kids 3”. Cleo, która zasiadała na fotelu jurorskim już w poprzedniej edycji programu przyznaje, że jest zaskoczona ilością utalentowanych osób, które przychodzą na przesłuchania. Uważa, że młodzi uczestnicy, podczas trwania talent show zdobywają wiele potrzebnych umiejętnością. Wokalistka obecnie dużo czasu spędza w studiu nagraniowym. W przyszłym roku planuje bowiem wydać dwie nowe płyty.

„The Voice Kids” odkrywa prawdziwe muzyczne talenty. To właśnie ten talent show pozwolił zaistnieć Roksanie Węgiel czy Wiktorii Gabor – zwyciężczyniom Eurowizji Junior. Cleo wyznaje, że gdy zaczynała swoją przygodę z byciem trenerem i jurorem w programie, nie spodziewała się aż tak dużej ilości zdolnych uczestników.

– „The Voice Kids” to niesamowity program, skarbnica talentów. Myślałam, że za którymś razem te talenty zaczną się kończyć, ale one się mnożą. To jest przepiękne, że mamy tak cudowne, zdolne dzieciaki – mówi Agencji NewseriaLifestyleCleo.

Chociaż wokalistka cieszy się z możliwości uczestniczenia w kolejnej edycji programu, przyznaje, że oceniane wstępów najmłodszych nie należy do najłatwiejszych. Oprócz profesjonalizmu, trzeba wykazać się również wyczuciem i delikatnością, by nie sprawić dzieciom przykrości.

– Dzieci ocenia się najtrudniej, ponieważ są one na wczesnym etapie swojej kariery, drogi muzycznej. Więc trzeba być szczerym, ale nie można też ich zrazić. Myślę, że to jest po prostu dla nich dobra szkoła – dodaje wokalistka.

Bycie trenerem w popularnym talent show dla dzieci i młodzieży, nie należy do jedynych zajęć wokalistyki. Cleo aktualnie jest bardzo zapracowana, ponieważ nagrywa dwie nowe płyty. Albumy, których premiery zaplanowane są na przyszły rok, będą się od siebie znacząco różnić.

– Jestem w tej chwili podczas tworzenia dwóch płyt jednocześnie – nowoczesnej i oldschoolowej, bliższej mojemu sercu. W związku z tym, bez przerwy przebywam w studiu nagraniowym. Myślę, że w przyszłym roku płyty się ukażą. Mam za zadanie do końca tego roku zamknąć materiał. Jest już blisko i myślę, że niebawem będzie można je zobaczyć – mówi Cleo.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.