Newsy

Hanna Lis: Nie planuję powrotu do mediów. Znakomicie odnalazłam się poza nimi

2023-10-06  |  06:31

Była dziennikarka zapewnia, że definitywnie już zamknęła w swoim życiu rozdział pod tytułem „tradycyjne media”. Nie planuje więc powrotu na wizję ani też współpracy z żadną stacją radiową. Teraz skupia się na innych projektach zawodowych, ale na razie nie chce o nich głośno mówić. Hanna Lis podkreśla, że nie zamierza stać w miejscu, dlatego zmiana zawodu czy przekwalifikowanie się nie jest dla niej żadnym problemem.

W swojej karierze zawodowej Hanna Lis prowadziła i współtworzyła czołowe programy informacyjne i publicystyczne w Telewizji Polskiej, w TV4 i w Polsacie. Siedem lat temu, po zakończeniu współpracy z TVP, zajęła się tematyką lifestyle’ową. Była między innymi gospodynią autorskiego programu podróżniczo-kulinarnego „Bez planu” w TVN Style, prowadziła talk-show „Między słowami” w Polsat Café oraz program kulinarny „Moje smaki” w serwisie Onet.pl. Teraz była dziennikarka zapewnia, że w kwestii współpracy z tradycyjnymi mediami powiedziała już ostatnie słowo.

– Nie planuję powrotu do mediów. Znakomicie odnalazłam się poza mediami i tak pozostanie. W każdym razie nie tęsknię za tym zawodem, może dlatego że uprawiałam go przez blisko 30 lat i się już wyżyłam na tyle, na ile mogłam – powiedziała agencji Newseria Lifestyle Hanna Lis w trakcie premiery najnowszego podgrzewacza tytoniu.

Teraz była dziennikarka rozwija się na innych płaszczyznach. Jak przekonuje, ma w zanadrzu wiele pomysłów i nie narzeka na brak kreatywności, a nowe wyzwania zawodowe pozwalają jej czuć się spełnioną.

– Robię jakieś tam swoje rzeczy, swoje projekty, ale ponieważ to są moje prywatne projekty, więc na razie niech zostaną moją tajemnicą – mówi.

Hanna Lis przekonuje też, że to, co się dzieje na arenie politycznej, nie robi już na niej żadnego wrażenia. Nie planuje więc żadnego projektu związanego z kampanią wyborczą.

– Szczerze mówiąc, coraz rzadziej śledzę politykę, bo tak jak kiedyś mówiłam, że polityka mnie nuży, to teraz mnie męczy. Oczywiście jako świadomy obywatel, żeby wiedzieć, co się dzieje, raz na jakiś czas wskakuję do tego kotła, ale żeby jeszcze szybciej z niego wyskoczyć – podkreśla.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.