Newsy

Izabela Janachowska została zaproszona do udziału w programie „Drzewo marzeń”. Prezenterka będzie spełniać życzenie związane z przygotowaniami do ślubu

2017-09-05  |  06:46

Nowy program TVN zadebiutował na antenie 3 września. Jego twórcy postawili sobie za cel spełnianie marzeń wskazanych przez dzieci w wieku od 8 do 13 lat, z tym że nie dotyczą one ich samych, tylko bliskich im osób. Izabela Janachowska podkreśla, że ani chwili nie wahała się, by dołożyć swoją cegiełkę do „Drzewa marzeń”, bo jest to projekt wyjątkowy. Jej zadaniem było zrealizowanie życzenia małej dziewczynki, która chciała zrobić wyjątkowy prezent swojej cioci.

– Pomagałam spełnić marzenie jednego z dzieci, ale marzenie było absolutnie w mojej materii – była to suknia ślubna. Mała dziewczynka zadbała o to, aby jej ciocia, dokładnie mama chrzestna, w dniu swojego ślubu wyglądała jak księżniczka – mówi agencji Newseria Izabela Janachowska, prezenterka telewizyjna.

Janachowska przyznaje, że wybór sukni ślubnej nie jest łatwą sprawą, zwłaszcza że w tym najważniejszym dniu w życiu każda panna młoda chce wyglądać niepowtarzalnie i olśniewająco. Ekspertka zapewnia, że dołożyła wszelkich starań, by suknia ślubna przypadła do gustu zarówno pannie młodej, jak i dziewczynce, która zleciła wykonanie tego zadania.

– Niesamowite jest to, że dzieciaki mają takie piękne postrzeganie świata, są tak wrażliwe, zauważają ludzkie potrzeby i mają tak dobre te małe serduszka, które chcą pomagać i które są w stanie nawet zgłaszać się do programów telewizyjnych tylko po to, żeby spełniać marzenia swoich najbliższych, to jest cudowne – mówi Izabela Janachowska.

Prowadząca program „I nie opuszczę cię aż do ślubu" przyznaje, że czasem przyszłe panny młode miesiącami przeglądają projekty sukien w poszukiwaniu tej jednej wymarzonej. Niestety, zdjęcia w gazetach i internecie zazwyczaj nijak mają się do rzeczywistości. W trakcie pierwszej przymiarki często okazuje się bowiem, że wybrana wcześniej kreacja nie jest odpowiednie dla danej osoby, nie podkreśla atutów jej sylwetki i nie tuszuje mankamentów. Wtedy trzeba szybko zweryfikować swoje wcześniejsze wyobrażenia.

Tutaj postawiono na bardzo kobiecy temat, ale wiadomo, małe dziewczynki od zawsze marzą o tym, aby być małą księżniczką – najpierw, żeby pięknie wyglądać w dniu Komunii, potem w dniu ślubu. Nie dziwię się więc, że to właśnie od dziewczynki wyszła propozycja tak naprawdę zmiany sukni, bo jej ciocia miała wcześniej suknię, która niestety była zakupiona w ograniczonym budżecie i nie spełniała marzeń, a suknia przecież musi te marzenia spełniać, bo to jest najważniejsza kreacja w naszym życiu. Jest to dzień, w którym chcemy wyglądać najlepiej, do końca życia oglądamy fotografie z tego dnia, więc musi być idealnie – dodaje Izabela Janachowska.

Program prowadzi Mateusz Gessler. Emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 18.00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.