Newsy

Justyna Śliwowska: Bardzo dobrze czuję się w dużej rodzinie „Dzień Dobry, Polsko!”. Telewizja śniadaniowa jest wyzwaniem

2017-11-29  |  06:11

Dziennikarka dołączyła do grona gospodarzy programu „Dzień Dobry, Polsko!” pod koniec sierpnia. Tym samym zakończyła współpracę z TVP Info. Nie ukrywa, że z dużą przyjemnością podjęła nowe wyzwanie zawodowe, które pozwala się sprawdzić na nieco innej płaszczyźnie. Bardzo podoba jej się formuła programu śniadaniowego, bo choć na pozór jest luźna, to jednak zobowiązuje do tego, by jak najskuteczniej zachęcić widzów do włączenia telewizji bardzo wcześnie rano.

Program „Dzień Dobry, Polsko!” Justyna Śliwowska prowadzi w parze z prezenterem pogody Adamem Gizą. Dziennikarka przyznaje, że współpraca dobrze im się układa i od razu znaleźli zawodową nić porozumienia.

– Bardzo dobrze czuję się w dużej rodzinie, którą jest „Dzień Dobry, Polsko!”, choć to cały czas jest wyzwanie, bo obudzić ludzi o szóstej rano, to wcale nie jest łatwe zadanie. Ale staramy się, żeby było ciekawie, staramy się ,by tę energię, z którą my się budzimy razem z moim współprowadzącym program, by przekazać ją widzom. „Dzień Dobry, Polsko!” to taki wybuchowy koktajl najciekawszych tematów, którymi chcemy poić wszystkich widzów od rana – mówi agencji Newseria Justyna Śliwowska, dziennikarka.

Justyna Śliwowska podkreśla, że nie miała większego problemu z tym, by nieco zmienić swój profil zawodowy. W TVP Info dziennikarka prowadziła przede wszystkim programy informacyjne, w „Dzień Dobry, Polsko!” można natomiast pozwolić sobie na więcej luzu i kreatywności.

– Człowiek w pewnym momencie potrzebuje nowych wyzwań i telewizja śniadaniowa też jest wyzwaniem, choć program „Dzień Dobry, Polsko!” znacznie różni się od innych telewizji śniadaniowych, żeby się o tym przekonać, proszę włączyć program pierwszy TVP o godzinie 5:55. Zawsze starałam się być uśmiechnięta, na co dzień jestem bardzo pogodną, pozytywną osobą – mówi Justyna Śliwowska.

Ze stacją TVP Info Śliwowska była związana od początku 2015 roku. Przede wszystkim prowadziła krótkie serwisy informacyjne, m.in. w paśmie porannym, a także dłuższe wieczorne programy informacyjne. Wcześniej przez siedem lat pracowała jako reporterka i prowadząca program informacyjny „Obiektyw” w TVP Białystok.

– Swoją przygodę z telewizją tak naprawdę zaczynałam od sportu, od piłki nożnej, to redakcja sportowa w regionalnym ośrodku Telewizji Polskiej była moja pierwszą wielką rodziną, program, w którym przeprowadzałam wywiady z piłkarzami Jagiellonii Białystok, wspominam do dzisiaj, to były moje pierwsze szlify, dopiero potem przyszedł czas na informacje – mówi Justyna Śliwowska.

Prywatnie Justyna Śliwowska jest zaręczona z Radosławem Mrozem, prezenterem TVN24.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.