Newsy

Justyna Żyła: Ludzie oczekiwali ode mnie rady. To dlatego zgodziłam się poprowadzić program w telewizji

2018-12-17  |  06:28

Była żona jednego z najlepszych polskich skoczków narciarskich rozpoczęła karierę w show-biznesie. Już jutro premiera jej pierwszego programu telewizyjnego, w którym będzie pomagać bohaterom rozwiązywać konflikty z najbliższymi. Justyna Żyła twierdzi, że bodźcem do przyjęcia propozycji były liczne prośby o rady i wsparcie, jakie od czasu rozwodu otrzymywała za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

Justyna i Piotr Żyłowie byli małżeństwem przez 12 lat i doczekali się dwójki dzieci. W czerwcu 2018 roku sportowiec złożył pozew rozwodowy, o rozpadzie związku było jednak głośno już od lutego to właśnie wtedy Justyna Żyła zaczęła komentować swoje kłopoty małżeńskie na Instagramie, oskarżając męża o zdradę. Twierdzi, że jej posty spotkały się z dużym zainteresowaniem, nie tylko ze strony mediów, lecz przede wszystkim ludzi, którzy mieli za sobą podobne doświadczenia życiowe.

– Obcy ludzie na Instagramie czy Messengerze wysyłali wiadomości, opowiadając o swoich historiach i oni trochę oczekiwali ode mnie jakiejś rady, wsparcia. To też było dla mnie bodźcem, żeby zgodzić się na udział w tym programie – mówi Justyna Żyła agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Żona jednego z najlepszych polskich skoczków narciarskich błyskawicznie zdobyła popularność zaczęła gościć w programach telewizyjnych i bywać na imprezach show-biznesowych, założyła bloga o tematyce kulinarnej, zdecydowała się także na sesję dla popularnego magazynu dla mężczyzn. Przyjęła również propozycję poprowadzenia nowego programu na kanale Active Family. W debiutującym 18 grudnia magazynie „Pierzemy brudy do czysta” pomaga ludziom rozwiązywać konflikty z bliskimi, wykorzystując własne doświadczenia i emocje.

– Stwarzamy dogodne dla nich sytuacje, w których zgłaszające się osoby do programu próbują, w jakiś sposób się dogadać. Niejednokrotnie są to naprawdę burzliwe sytuacje, których w takim domowym zaciszu, wnętrzu, niby jesteśmy czasem w stanie rozwiązywać między sobą – mówi Justyna Żyła.

W pierwszym odcinku widzowie poznają historię Sylwii i Vjeka Polki i Chorwata z pięcioletnim stażem małżeńskim. Problemem w ich związku jest zazdrość oraz gorące temperamenty obojga małżonków. Justyna Żyła twierdzi, że bohaterowie jej programu sami zgłaszali chęć udziału. Jak podkreśla,  nie tylko pomaga im uporać się z problemem, lecz także analizując ich historie, wyciąga wnioski i uczy się, jakich błędów sama nie powinna popełniać w przyszłości. Nie ukrywa też, że emocje na planie zdjęciowym często były bardzo gorące.

– Jest płacz, są łzy i czasami może dochodzić do rękoczynów, staramy się jakoś tak wszystko stabilizować i normować, żeby jednak te emocje były jak najbardziej stonowane i żeby doprowadzić do happy endu, chociaż nigdy nie wiemy, jak naprawdę zakończy się dany konflikt mówi Justyna Żyła.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.