Mówi: | Karolina Korwin-Piotrowska |
Funkcja: | dziennikarka |
Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje
Dziennikarka wraca na antenę z dwoma nowymi programami. Na początku sierpnia w TVN Fabuła zadebiutował cotygodniowy magazyn „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z ludźmi kina o ich pracy. Na przełomie września i października na antenie TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława” – jego tematem będzie popkultura. Gwiazda zapewnia jednak, że program ten nie będzie wzorowany na „Maglu towarzyskim”.
Karolina Korwin-Piotrowska przez ponad 10 lat była gospodynią programu show-biznesowego „Magiel towarzyski”, emitowanego na antenie TVN Style. O zakończeniu emisji magazynu dziennikarka poinformowała poprzez media społecznościowe. Zapowiedziała jednocześnie, że nie żegna się z show-biznesem, mimo to jej przyszłość zawodowa stała się tematem plotek.
– Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie, a ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje, tylko ja nie jestem z tych, co kłapią dziobem, zanim mają coś do pokazania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda szybko wróciła na antenę, tym razem TVN Fabuła. 3 sierpnia zadebiutował jej nowy program, zatytułowany „DKF”, którego format całkowicie odbiega od „Magla towarzyskiego”. W tym cotygodniowym magazynie dziennikarka wraca do swoich zawodowych korzeni, czyli tematyki związanej z kinematografią. W każdym odcinku będzie rozmawiać z ludźmi kina o ich codziennej pracy. Gośćmi pierwszego epizodu, zatytułowanego „Jak zrobić karierę za granicą?”, byli: Weronika Rosati, Eryk Kulm, Vanessa Alexander oraz Anna Próchniak.
– To jest pokolenie, dla którego nie ma barier. Oni mówią: ja dostanę Oscara po trzydziestce, mam agenta tu i tu, a jeszcze są np. na studiach. Mnie to imponuje. To jest podejście zawodowe. To są wolni ludzie, bardzo utalentowani – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.
W kolejnym odcinku usiądą z nią przy stole m.in. Ilona Łepkowska, Dorota Kośmicka-Gacke, producentka takich serialowych hitów jak „Kasia i Tomek” i „Druga szansa”, a także Michał Kwieciński, producent m.in. „Magdy M” czy „Czasu Honoru”, których Karolina Korwin-Piotrowska określa mianem „władców wyobraźni polskich widzów”. Gwiazda będzie z nimi rozmawiać o ogólnoświatowym fenomenie seriali i zastanawiać się, czy tego typu telewizyjne produkcje z czasem wyprą filmy fabularne.
– Będzie Tamara Arciuch, która kojarzona jest tylko z ról serialowych, będzie opowiadać o tym, jak to jest być aktorką serialową, a jednak mieć role w teatrze, funkcjonować w pewnym ostracyzmie, który momentami panował i czym tak naprawdę jest serial dla aktora – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.
Program „DKF” można oglądać w czwartki, o godzinie 20.00, na antenie TVN Fabuła. W końcu września lub na początku października w TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława”. Jego tematem przewodnim będzie fenomen popkultury i jej wpływ na ludzi – w pewnym stopniu punktem wyjścia do rozważań antenowych będzie książka Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Sława”. Dziennikarka twierdzi, że nowy program w niczym nie będzie przypominał „Magla towarzyskiego”.
– Fonia jest zmontowana i wszyscy są zadowoleni, ale jeszcze nie widzieliśmy programu, on jest jeszcze przed kolaudacją. Sama byłam w szoku, że on jest już tu w zwiastunach i że już o nim mówią. Myślę sobie, wow, naprawdę duży kredyt zaufania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.
Czytaj także
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-09-25: Budowa CPK ma ruszyć w 2026 roku. Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym czasie
- 2024-09-13: Grupa PGE wciąż zwiększa wydatki na inwestycje. Po raz pierwszy przekroczyły 4,5 mld zł
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.