Newsy

Konrad Gaca liczy na drugą edycję programu "Fat Killers. Zabójcy Tłuszczu"

2013-12-16  |  09:00
Konrad Gaca, specjalista żywieniowy z  międzynarodowym tytułem Certified Nutrition Specialist, szerszej publiczności znany z programu „Fat Killers. Zabójcy Tłuszczu”  ma nadzieję na drugą edycję show. Decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła, ale dietetyk i tak ma obecnie mnóstwo pracy. Właśnie wydał poradnik o odchudzaniu, a w lutym otwiera w Warszawie własne Centrum Odchudzania.

To była bardzo fajna przygoda, ale też doświadczenie życiowe dla mnie, natomiast bardzo mocno absorbujące – mówi o udziale w show Konrad Gaca. – Muszę jednak przyznać, że bardzo mocno na tym utracili moi pacjenci, dla których miałem troszeczkę mniej czasu. Więc jeżeli nie będzie tej drugiej edycji, to na pewno będę musiał się maksymalnie poświęcić dla moich pacjentów.

Specjalista teraz i tak ma mnóstwo pracy. Na początku grudnia ukazała się jego książka pt: "Moje Odchudzanie". 

Bardzo mocno mi zależało na tym, żeby stworzyć taki przewodnik, który wskaże właściwą drogę odchudzania. Wskaże nam, że odchudzanie to nie jest kara, a przygoda. Może bardzo mocno zmienić życie człowieka, że jeżeli tylko wierzymy w marzenia i chcemy je spełnić, to naprawdę jest to możliwe – mówi Konrad Gaca.

W poradniku znalazły się nie tylko historie ludzi, którzy wygrali z otyłością, ale także rady jak schudnąć oraz obszerny wywiad z autorem książki.

Konrad Gaca od kilku lat działa na rynku dietetycznym. Jego autorski plan powrotu do szczupłej sylwetki pod nazwą  Gaca System pomógł wrócić do formy m.in. mistrzyni tańca Iwonie Pavlović czy piosenkarce Danucie Błażejczyk. Przez dziesięć lat działalności Gacy, z jego pomocy skorzystało już 20 tys. osób. Dziś na fali popularności twórcy Gaca System tworzą się nawet kluby, w których ludzie wspólnie odchudzają się i motywują do działania.

–  Odchudzanie bardzo łączy ludzi. Te osoby zdobywają wiele przyjaźni, często lubią pracować grupowo, lubią się nawzajem wspierać. To jest też bardzo cenna rzecz, na tym by mi bardzo zależało, żeby było jak najwięcej takich klubów w poszczególnych województwach. One już są, różnie się nazywają: Gacowicze, Gacomaniaki. To jest dla mnie czasami takie wręcz wzruszające, gdy o tym słyszę. Ale one są bardzo potrzebne dlatego, że ci ludzie jednocześnie razem się wspierają, motywują, daje im to siłę do działania – mówi Konrad Gaca.

Od lat działania Gacy wspiera najpopularniejszy strongman w Polsce Mariusz Pudzianowski.

To było 10 albo 11 lat temu. Miał taką skromną siłownię, cały sprzęt. Pamiętam był spawany. Bawiłem się wtedy trochę w kulturystykę. Konrad znał się na tym, bo wiadomo że kulturystyka wymaga diety, nawodnienia. Parę osób do niego przyszło i chciało, żeby pomógł im w tym odchudzaniu. I tak właśnie ta cała przygoda się zaczęła – wspomina początki znajomości ze specjalistą  Mariusz Pudzianowski i dodaje –  Konrad się zajął tym wszystkim, bo w Polsce jest dosyć dużo ludzi otyłych. Ja mu trochę pomogłem, bo jak mówią, promocja dźwignią handlu.

20 lutego dietetyk otworzy w Warszawie własny klub Centrum Odchudzania. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.