Newsy

Konrad Gaca liczy na drugą edycję programu "Fat Killers. Zabójcy Tłuszczu"

2013-12-16  |  09:00
Konrad Gaca, specjalista żywieniowy z  międzynarodowym tytułem Certified Nutrition Specialist, szerszej publiczności znany z programu „Fat Killers. Zabójcy Tłuszczu”  ma nadzieję na drugą edycję show. Decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła, ale dietetyk i tak ma obecnie mnóstwo pracy. Właśnie wydał poradnik o odchudzaniu, a w lutym otwiera w Warszawie własne Centrum Odchudzania.

To była bardzo fajna przygoda, ale też doświadczenie życiowe dla mnie, natomiast bardzo mocno absorbujące – mówi o udziale w show Konrad Gaca. – Muszę jednak przyznać, że bardzo mocno na tym utracili moi pacjenci, dla których miałem troszeczkę mniej czasu. Więc jeżeli nie będzie tej drugiej edycji, to na pewno będę musiał się maksymalnie poświęcić dla moich pacjentów.

Specjalista teraz i tak ma mnóstwo pracy. Na początku grudnia ukazała się jego książka pt: "Moje Odchudzanie". 

Bardzo mocno mi zależało na tym, żeby stworzyć taki przewodnik, który wskaże właściwą drogę odchudzania. Wskaże nam, że odchudzanie to nie jest kara, a przygoda. Może bardzo mocno zmienić życie człowieka, że jeżeli tylko wierzymy w marzenia i chcemy je spełnić, to naprawdę jest to możliwe – mówi Konrad Gaca.

W poradniku znalazły się nie tylko historie ludzi, którzy wygrali z otyłością, ale także rady jak schudnąć oraz obszerny wywiad z autorem książki.

Konrad Gaca od kilku lat działa na rynku dietetycznym. Jego autorski plan powrotu do szczupłej sylwetki pod nazwą  Gaca System pomógł wrócić do formy m.in. mistrzyni tańca Iwonie Pavlović czy piosenkarce Danucie Błażejczyk. Przez dziesięć lat działalności Gacy, z jego pomocy skorzystało już 20 tys. osób. Dziś na fali popularności twórcy Gaca System tworzą się nawet kluby, w których ludzie wspólnie odchudzają się i motywują do działania.

–  Odchudzanie bardzo łączy ludzi. Te osoby zdobywają wiele przyjaźni, często lubią pracować grupowo, lubią się nawzajem wspierać. To jest też bardzo cenna rzecz, na tym by mi bardzo zależało, żeby było jak najwięcej takich klubów w poszczególnych województwach. One już są, różnie się nazywają: Gacowicze, Gacomaniaki. To jest dla mnie czasami takie wręcz wzruszające, gdy o tym słyszę. Ale one są bardzo potrzebne dlatego, że ci ludzie jednocześnie razem się wspierają, motywują, daje im to siłę do działania – mówi Konrad Gaca.

Od lat działania Gacy wspiera najpopularniejszy strongman w Polsce Mariusz Pudzianowski.

To było 10 albo 11 lat temu. Miał taką skromną siłownię, cały sprzęt. Pamiętam był spawany. Bawiłem się wtedy trochę w kulturystykę. Konrad znał się na tym, bo wiadomo że kulturystyka wymaga diety, nawodnienia. Parę osób do niego przyszło i chciało, żeby pomógł im w tym odchudzaniu. I tak właśnie ta cała przygoda się zaczęła – wspomina początki znajomości ze specjalistą  Mariusz Pudzianowski i dodaje –  Konrad się zajął tym wszystkim, bo w Polsce jest dosyć dużo ludzi otyłych. Ja mu trochę pomogłem, bo jak mówią, promocja dźwignią handlu.

20 lutego dietetyk otworzy w Warszawie własny klub Centrum Odchudzania. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.