Newsy

Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie”

2017-01-17  |  06:10
Mówi:Konrad Gaca
Funkcja:specjalista żywieniowy, prezes Stowarzyszenia Zapobiegania Otyłości „Fatkillers”
  • MP4
  • W każdą środę Konrad Gaca będzie przekazywał widzom „Pytania na śniadanie” porady związane z odchudzaniem i zdrową dietą. Ekspert twierdzi, że cykl „Odchudzanie na śniadanie” jest dla niego ważny, może bowiem dzięki niemu motywować ogromną liczbę Polaków. Konrad Gaca planuje także wydanie kolejnej książki oraz otwarcie nowego ośrodka Gaca Centrum. 

    W 2016 roku Konrad Gaca otworzył trzy nowe ośrodki Gaca Centrum: w Poznaniu, Gdańsku oraz na warszawskiej Woli. W 2017 roku ekspert ds. leczenia otyłości nie planuje kolejnych dużych inwestycji, z wyjątkiem ośrodka w Katowicach, który zacznie przyjmować pacjentów jeszcze w styczniu. Konrad Gaca nie ukrywa, że z niecierpliwością czekał na ten moment, wśród jego pacjentów jest bowiem wiele osób ze Śląska.

    – Miałem tam też kiedyś wykład, na którym było prawie tysiąc osób i to było genialne, naprawdę fantastyczne spotkanie, więc myślę, że to jest taki dosyć ważny moment – mówi ekspert agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    18 stycznia natomiast Konrad Gaca wróci do odchudzania Polaków na antenie TVP2. Tego dnia premierę będzie miała 4. edycja cyklu „Odchudzanie na śniadanie”, w którym ekspert dzielić się będzie poradami odnośnie treningu i zdrowej diety. Będzie również zapraszał gości, którym pomaga w walce z nadwagą lub otyłością. Przez cały czas trwania programu, aż do godz. 10.40, Gaca będzie również dyżurował przy telefonie, aby odpowiedzieć na pytania telewidzów. Cykl będzie emitowany w każdą środę w ramach porannego pasma TVP2.

    – To jest dla mnie niezwykle ważne w porannym paśmie „Pytanie na śniadanie” ze względu na to, że tam mogę przekazywać sporo wiedzy widzom, motywować, pokazywać w tym momencie, że otyłości nie ma się co wstydzić, tylko ona motywuje – mówi Konrad Gaca. 

    Dzień później ukaże się zerowy numer kwartalnika „Możesz wszystko”, którego redaktorem naczelnym został Konrad Gaca. Ekspert twierdzi, że będzie to czasopismo, które w rzetelny sposób traktować będzie problem otyłości, odchudzania i zdrowego odżywiania. Czytelnicy znajdą tam wiele zaleceń treningowych i żywieniowych, gotowe przepisy na zdrowe dania oraz artykuły motywujące ich do działania. Konrad Gaca myśli także nad kolejną książką.

    – Bardzo mocno interesuję się problemem otyłości wśród dzieci i na ten moment może tyle powiem. To jest przerażające, że mamy najbardziej otyłych 11-latków w Europie i coś trzeba z tym zrobić – mówi ekspert.

    Ostatnia książka Konrada Gacy zatytułowana „Obudź w sobie wojownika”, ukazała się w październiku 2016 roku. Jest to rodzaj poradnika, w którym autor dzieli się z czytelnikami autorską metodą motywacji. Opowiada również o własnych, często niełatwych, przeżyciach i doświadczeniach, przekonując, że warto walczyć o swoje cele i marzenia.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Gwiazdy

    Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

    Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

    Handel

    Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

    Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.