Newsy

Kontrowersyjna reklama z Michałem Wiśniewskim skuteczna. SKOK Wołomin planuje kolejne kampanie z gwiazdami

2014-02-19  |  06:00
Mówi:Mariusz Gazda
Funkcja:prezes zarządu
Firma:SKOK Wołomin
  • MP4
  • Drugi co do wielkości w Polsce SKOK Wołomin zarobił w 2013 roku ok. 90 mln zł netto – wynika ze wstępnych szacunków.  W pierwszych tygodniach roku dużą popularnością wśród klientów cieszy się pożyczka gotówkowa, którą reklamuje Michał Wiśniewski. Prezes kasy podkreśla, że kontrowersyjna reklama okazała się skuteczna, więc w planach są kolejne kampanie reklamowe z udziałem znanych osób.

    Wołomiński SKOK planuje zaangażowanie nowych twarzy medialnych w swoich kampaniach. Tym bardziej że ostatni spot reklamowy z udziałem Michała Wiśniewskiego, mimo kontrowersji jakie wzbudzał, okazał się bardzo skuteczny.

     – Myślimy o następnych akcjach, również z innymi znanymi twarzami – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mariusz Gazda, prezes zarządu SKOK Wołomin.

    Według rankingu magazynu Forbes najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest Robert Lewandowski. Jego wartość dla reklamodawców wynosi ponad 1 mln zł. W pierwszej piątce znaleźli się także Marek Kondrat, Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Agnieszka Radwańska. Nazwisko Michała Wiśniewskiego nie pojawiło się w zestawieniu.

     – Ponieważ nie są podpisane umowy, nie chciałbym zdradzać tajemnicy, z kim rozmawiamy – mówi Gazda.

    SKOK Wołomin jest drugim co do wielkości SKOK-iem w Polsce. Na koniec stycznia tego roku Kasa obsługiwała blisko 80 tysięcy członków, a jej aktywa wynosiły 2,99 mld zł.

     – Przygotowujemy otwarcie nowych oddziałów, chcemy docierać do nowych środowisk – tłumaczy prezes SKOK Wołomin.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.