Newsy

Kontrowersyjna reklama z Michałem Wiśniewskim skuteczna. SKOK Wołomin planuje kolejne kampanie z gwiazdami

2014-02-19  |  06:00
Mówi:Mariusz Gazda
Funkcja:prezes zarządu
Firma:SKOK Wołomin
  • MP4
  • Drugi co do wielkości w Polsce SKOK Wołomin zarobił w 2013 roku ok. 90 mln zł netto – wynika ze wstępnych szacunków.  W pierwszych tygodniach roku dużą popularnością wśród klientów cieszy się pożyczka gotówkowa, którą reklamuje Michał Wiśniewski. Prezes kasy podkreśla, że kontrowersyjna reklama okazała się skuteczna, więc w planach są kolejne kampanie reklamowe z udziałem znanych osób.

    Wołomiński SKOK planuje zaangażowanie nowych twarzy medialnych w swoich kampaniach. Tym bardziej że ostatni spot reklamowy z udziałem Michała Wiśniewskiego, mimo kontrowersji jakie wzbudzał, okazał się bardzo skuteczny.

     – Myślimy o następnych akcjach, również z innymi znanymi twarzami – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mariusz Gazda, prezes zarządu SKOK Wołomin.

    Według rankingu magazynu Forbes najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest Robert Lewandowski. Jego wartość dla reklamodawców wynosi ponad 1 mln zł. W pierwszej piątce znaleźli się także Marek Kondrat, Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Agnieszka Radwańska. Nazwisko Michała Wiśniewskiego nie pojawiło się w zestawieniu.

     – Ponieważ nie są podpisane umowy, nie chciałbym zdradzać tajemnicy, z kim rozmawiamy – mówi Gazda.

    SKOK Wołomin jest drugim co do wielkości SKOK-iem w Polsce. Na koniec stycznia tego roku Kasa obsługiwała blisko 80 tysięcy członków, a jej aktywa wynosiły 2,99 mld zł.

     – Przygotowujemy otwarcie nowych oddziałów, chcemy docierać do nowych środowisk – tłumaczy prezes SKOK Wołomin.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów

    Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „​rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.