Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Maja Sablewska: Instagram to dla mnie ogromne źródło inspiracji. W ogóle nie ma teraz lepszego miejsca, gdzie można się inspirować stylem życia, ubraniami, podróżami czy jedzeniem
Stylistka przyznaje, że dla niej Instagram w tej chwili stanowi największą kopalnię inspiracji i trendów. To zbiór pięknych kadrów, a także doskonałe narzędzie autopromocji. Ten portal społecznościowy wykreował wiele gwiazd, a jedna z nich – wnuczka byłego premiera Monika Miller – będzie właśnie uczestniczką kolejnej edycji programu „SOS – Sablewska od stylu”.
Maję Sablewską na Instagramie obserwuje blisko 350 tys. osób, z kolei sama stylistka zainteresowana jest ponad 300 profilami. Chętnie wrzuca też do sieci swoje zdjęcia. Czasem inspiruje, innym razem prowokuje i nie zaprzecza, że jest uzależniona.
– Absolutnie Instagram to dla mnie ogromne źródło inspiracji. W ogóle nie ma teraz moim zdaniem lepszego miejsca, gdzie można się inspirować stylem życia, stylem, w ogóle ubraniami, ale też podróżami, jedzeniem, zdrowym jedzeniem, którego jestem fanem – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska.
Wiosną stylistka zadebiutowała z nowym projektu – „SOS – Sablewska od stylu”, w którym ma tylko 48 godzin na metamorfozę i pokazuje więcej różnych stylizacji. Ku końcowi zbliżają się właśnie prace na planie drugiego sezonu tego programu.
– Idzie jesień, w związku z tym druga edycja mojego programu „SOS – Sablewska od stylu”, a w nim kolejny raz naprawdę piękni ludzie, wspaniałe przypadki i znowu ekipa profesjonalistów, która ma jedno zadanie – pomagać i wydobywać z ludzi ich własny styl – mówi Maja Sablewska.
Sablewska podkreśla, że ta edycja programu będzie się nieco różniła od poprzedniej. Jest to wynikiem m.in. tego, że Instagram wykreował wiele gwiazd.
– Po raz pierwszy złamałam swoje niegdyś przyrzeczenie, że nie będę zajmowała się gwiazdami, ale ponieważ Instagram to już jest takie źródło, gdzie każda osoba może być gwiazdą, czy jest znana z telewizji czy nie, może być gwiazdą, w związki z tym mam taką perełkę w drugiej edycji, która jest gwiazdą Instagrama, jest znana, popularna, jej robię metamorfozę – mówi Maja Sablewska.
Gwiazdą Instagrama, którą Sablewska zaprosiła do swojego programu, jest Monika Miller. Wnuczka byłego premiera znana jest m.in. z kontrowersyjnych wyznań, jak choćby to dotyczące biseksualności. Chętnie prowokuje ekstrawaganckim wizerunkiem. Podobnie jak stylistka bardzo lubi tatuaże.
Czytaj także
- 2025-05-27: Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-28: Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-22: Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.