Mówi: | Małgorzata Leitner |
Funkcja: | agentka gwiazd i modelek |
Małgorzata Leitner: Mam pomysł na program telewizyjny. Dzięki niemu pod moimi skrzydłami wypromuje nowych artystów
Menadżerka gwiazd zdradza, że pracuje nad autorskim programem rozrywkowym dla jednej z dużych stacji telewizyjnych. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w promowaniu gwiazd tym razem agentka chce na oczach widzów udowodniać, że w wielu osobach drzemią nieodkryte talenty wokalne i wystarczy tylko iskra motywacji, by ktoś rozwinął skrzydła.
Małgorzata Leitner to jedna z najpopularniejszych agentek modelek i celebrytów w Polsce. Ma też na swoim koncie książkę, w której zdradza tajniki świata modelingu. Teraz natomiast otwiera się na nową branżę i zamierza się skupić na odkrywaniu talentów wokalnych. Jednym z projektów z tym związanych ma być talent show.
– Mam pomysł na program, wiem, kto by w nim występował i kto by go prowadził lub współprowadził. Z pewnością byłby wspierany gwiazdami z Avant, ale nie tylko. Widziałabym w nim też rolę menadżerów, czyli moich teoretycznych konkurentów. Prywatnie przecież ci top menadżerowie się przyjaźnią, jesteśmy we wspaniałej komitywie i tworzymy taką paczkę profesjonalistów, którzy dbają o dobro naszych artystów. Także taki program mi się marzy, mam nadzieję, że już niedługo na antenie jednej z telewizji – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.
Na razie Małgorzata Leitner dość lakonicznie mówi o swoim autorskim projekcie. Wiadomo jedynie, że chce powrócić do działalności muzycznej, a poprzez program telewizyjny wyszukiwać utalentowane osoby.
– Moją misją jest promowanie talentów młodych osób, talentów, o których oni czasami sami nawet nie wiedzą, których może nie odkryli i z naszą skromną pomocą mogą się zorientować, w czym są naprawdę dobrzy i czemu się poświęcić zawodowo. To sprawia, że robią to najlepiej na świecie i są spełnieni. Jako menadżer jestem odpowiedzialna za to, że część osób pod moimi skrzydłami stanie się tymi, którymi zawsze miało się stać, i ten program, który mam nadzieję, niedługo powstanie, będzie tego dowodem – mówi Małgorzata Leitner.
Małgorzata Leitner tłumaczy, że do tej pory w ofercie żadnej polskiej stacji nie było takiego formatu.
– Myślę, że to będzie bardzo ekscytujące. I choć trudno jest wymyślić program o formule, która zupełnie odbiega od tego, co już było na rynku, to my mamy tak mocny zespół osób doświadczonych w pisaniu tego rodzaju scenariuszy, że widzowie będą zadowoleni, a i artyści, i starsi, którzy będą mogli pomóc młodym artystom, i ci najmłodsi, którzy będą uczestnikami, będą bardzo zadowoleni misją agencji. Po prostu czuję, że robię coś, co powinnam robić – mówi Małgorzata Leitner.
Czytaj także
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-03-24: Ministerstwo Zdrowia wraca do pomysłu zakazu sprzedaży aromatyzowanych saszetek nikotynowych. Według ekspertów oznacza to likwidację całego rynku
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-20: Malwina Wędzikowska: Druga edycja „The Traitors. Zdrajcy” jest bardziej mroczna i bezwzględna. Finał mocno zaskoczy widzów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.