Mówi: | Małgorzata Rozenek |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Rozenek: Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”. Jestem dumna z tego programu i się od niego absolutnie nie odcinam
Jesienią na antenie TVN Style zadebiutuje nowy program Małgorzaty Rozenek. Prezenterka będzie doradzać kobietom, jak żyć w dobrym stylu na co dzień. Gwiazda twierdzi, że format będzie ewolucją „Perfekcyjnej pani domu” – programu, który uwielbia i od którego nie zamierza się odcinać. Cieszy się też, że wraca do bliskiej sobie tematyki.
Małgorzata Rozenek została gospodynią programu „W dobrym stylu”. Będzie w nim uczyć kobiety stylowego zachowania w życiu codziennym. Swoim odbiorczyniom udzielać będzie rad, jak dbać o siebie, utrzymywać pozytywne relacje z bliskimi, przygotować przyjęcie dla niespodziewanych gości lub udekorować dom. Podpowie też, jaką książkę warto przeczytać i na jaki film wybrać się do kina.
– Tak się cieszę, że mogę wrócić do tej tematyki, bo jest to tematyka bardzo mi bliska i tematyka, którą ja uwielbiam i w której po prostu czuję się bardzo pewnie – mówi Małgorzata Rozenek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka twierdzi, że nowy program stanowi naturalną ewolucją „Perfekcyjnej pani domu”. Jego tematyka jest jednak znacznie szersza, nie ogranicza się bowiem do utrzymywania porządku w domu, a obejmuje szeroko pojęty lifestyle. Gwiazda twierdzi, że program „Perfekcyjna pani domu” był jej bardzo bliski, cieszy się więc, że będzie mogła wrócić z podobnym formatem.
– Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”, to jest program, z którego jestem bardzo dumna i od którego się absolutnie nie odcinam – mówi Małgorzata Rozenek.
Program „Perfekcyjna pani domu” był emitowany na antenie TVN Style, a później TVN w latach 2012–2014. Mimo medialnej krytyki średnia oglądalność sezonów 2–5 wynosiła ponad 1 mln widzów. Otrzymał także nominację do Telekamery 2013.
– Cieszę się, że program „Perfekcyjna pani domu” miał bardzo dużo widzów stałych, wiernych, cieszę się, że będę mogła wrócić właśnie z tym nowym programem „W dobrym stylu” – mówi Małgorzata Rozenek.
Program „W dobrym stylu” będzie można oglądać na antenie TVN Style już od września.
Czytaj także
- 2024-12-16: Na przewlekłą chorobę nerek cierpi w Polsce 4,5 mln osób. Pacjenci apelują o szerszy dostęp do leczenia, które opóźnia dializy
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-12-03: Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
- 2024-12-13: Luna: Fajną opcją jest praca w sylwestra zamiast skupiania się na zabawie. Jeszcze nie mam planów na ten czas
- 2024-11-27: Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-26: Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.