Newsy

Małgorzata Rozenek: Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”. Jestem dumna z tego programu i się od niego absolutnie nie odcinam

2016-08-17  |  06:58

Jesienią na antenie TVN Style zadebiutuje nowy program Małgorzaty Rozenek. Prezenterka będzie doradzać kobietom, jak żyć w dobrym stylu na co dzień. Gwiazda twierdzi, że format będzie ewolucją „Perfekcyjnej pani domu” – programu, który uwielbia i od którego nie zamierza się odcinać. Cieszy się też, że wraca do bliskiej sobie tematyki.

Małgorzata Rozenek została gospodynią programu „W dobrym stylu”. Będzie w nim uczyć kobiety stylowego zachowania w życiu codziennym. Swoim odbiorczyniom udzielać będzie rad, jak dbać o siebie, utrzymywać pozytywne relacje z bliskimi, przygotować przyjęcie dla niespodziewanych gości lub udekorować dom. Podpowie też, jaką książkę warto przeczytać i na jaki film wybrać się do kina.

– Tak się cieszę, że mogę wrócić do tej tematyki, bo jest to tematyka bardzo mi bliska i tematyka, którą ja uwielbiam i w której po prostu czuję się bardzo pewnie – mówi Małgorzata Rozenek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka twierdzi, że nowy program stanowi naturalną ewolucją „Perfekcyjnej pani domu”. Jego tematyka jest jednak znacznie szersza, nie ogranicza się bowiem do utrzymywania porządku w domu, a obejmuje szeroko pojęty lifestyle. Gwiazda twierdzi, że program „Perfekcyjna pani domu” był jej bardzo bliski, cieszy się więc, że będzie mogła wrócić z podobnym formatem. 

– Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”, to jest program, z którego jestem bardzo dumna i od którego się absolutnie nie odcinam – mówi Małgorzata Rozenek.

Program „Perfekcyjna pani domu” był emitowany na antenie TVN Style, a później TVN w latach 2012–2014. Mimo medialnej krytyki średnia oglądalność sezonów 2–5 wynosiła ponad 1 mln widzów. Otrzymał także nominację do Telekamery 2013.

– Cieszę się, że program „Perfekcyjna pani domu” miał bardzo dużo widzów stałych, wiernych, cieszę się, że będę mogła wrócić właśnie z tym nowym programem „W dobrym stylu” – mówi Małgorzata Rozenek.

Program „W dobrym stylu” będzie można oglądać na antenie TVN Style już od września.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.