Mówi: | Małgorzata Rozenek |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Rozenek: Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”. Jestem dumna z tego programu i się od niego absolutnie nie odcinam
Jesienią na antenie TVN Style zadebiutuje nowy program Małgorzaty Rozenek. Prezenterka będzie doradzać kobietom, jak żyć w dobrym stylu na co dzień. Gwiazda twierdzi, że format będzie ewolucją „Perfekcyjnej pani domu” – programu, który uwielbia i od którego nie zamierza się odcinać. Cieszy się też, że wraca do bliskiej sobie tematyki.
Małgorzata Rozenek została gospodynią programu „W dobrym stylu”. Będzie w nim uczyć kobiety stylowego zachowania w życiu codziennym. Swoim odbiorczyniom udzielać będzie rad, jak dbać o siebie, utrzymywać pozytywne relacje z bliskimi, przygotować przyjęcie dla niespodziewanych gości lub udekorować dom. Podpowie też, jaką książkę warto przeczytać i na jaki film wybrać się do kina.
– Tak się cieszę, że mogę wrócić do tej tematyki, bo jest to tematyka bardzo mi bliska i tematyka, którą ja uwielbiam i w której po prostu czuję się bardzo pewnie – mówi Małgorzata Rozenek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka twierdzi, że nowy program stanowi naturalną ewolucją „Perfekcyjnej pani domu”. Jego tematyka jest jednak znacznie szersza, nie ogranicza się bowiem do utrzymywania porządku w domu, a obejmuje szeroko pojęty lifestyle. Gwiazda twierdzi, że program „Perfekcyjna pani domu” był jej bardzo bliski, cieszy się więc, że będzie mogła wrócić z podobnym formatem.
– Uwielbiam „Perfekcyjną panią domu”, to jest program, z którego jestem bardzo dumna i od którego się absolutnie nie odcinam – mówi Małgorzata Rozenek.
Program „Perfekcyjna pani domu” był emitowany na antenie TVN Style, a później TVN w latach 2012–2014. Mimo medialnej krytyki średnia oglądalność sezonów 2–5 wynosiła ponad 1 mln widzów. Otrzymał także nominację do Telekamery 2013.
– Cieszę się, że program „Perfekcyjna pani domu” miał bardzo dużo widzów stałych, wiernych, cieszę się, że będę mogła wrócić właśnie z tym nowym programem „W dobrym stylu” – mówi Małgorzata Rozenek.
Program „W dobrym stylu” będzie można oglądać na antenie TVN Style już od września.
Czytaj także
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-09-25: Budowa CPK ma ruszyć w 2026 roku. Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym czasie
- 2024-09-13: Grupa PGE wciąż zwiększa wydatki na inwestycje. Po raz pierwszy przekroczyły 4,5 mld zł
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.