Mówi: | Małgorzata Tomaszewska |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Tomaszewska: Wszyscy możemy być dumni z TVP Kobieta. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału
Dziennikarka razem z Aleksandrem Sikorą poprowadzi trzecią edycję tanecznego show Telewizji Polskiej „Dance Dance Dance”. Jej najważniejszym zadaniem będzie wspieranie uczestników w trudnych chwilach i pomoc im w razie potrzeby. Małgorzata Tomaszewska stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet. Zaznacza, że ramówka TVP Kobieta będzie wyjątkowa.
Prezenterce nie będzie trudno zrozumieć emocji, jakie towarzyszą uczestnikom przed występem oraz po jego zakończeniu. Sama brała udział w drugiej edycji programu. Zajęła wówczas piąte miejsce.
– „Dance Dance Dance” zobaczymy w nowej odsłonie. Zmienią się prowadzący, będą nowi uczestnicy. Razem z Aleksandrem Sikorą cieszymy się na to wyzwanie. Edycja będzie wyjątkowa. Zobaczymy łzy, ale również dużo uśmiechu i dobrego tańca – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Małgorzata Tomaszewska.
Zaznacza, że będzie chciała przede wszystkim zaprzyjaźnić się z uczestnikami. Tłumaczy, że stworzenie szczerej relacji jest bardzo ważne, ponieważ przezwyciężenie chwil kryzysu z zaufaną osobą u boku wydaje się łatwiejsze. Prezenterka wierzy, że podobnego zdania jest współprowadzący program Aleksander Sikora. Ma nadzieję, że jako duet przypadną do gustu publiczności.
– Myślę, że zdołamy wesprzeć uczestników. Nasza rola nie polega jedynie na prezentowaniu kolejnych punktów programu. Chodzi głównie o to, żebyśmy byli podporą. Mam nadzieję, że właśnie tak się stanie, ponieważ znamy i bardzo lubimy uczestników. Chcielibyśmy trochę ukoić ból, który pojawia się podczas treningów, i osłodzić łzy, które spływają po srogiej ocenie jurorów. Będziemy również razem z uczestnikami cieszyć się z ich sukcesów – tłumaczy Małgorzata Tomaszewska.
„Dance Dance Dance” to tylko jeden z wielu projektów, w którym będzie można ją zobaczyć. Prezenterka nie może obecnie narzekać na brak pracy. W kolejnym sezonie znów powita widzów w „Pytaniu na śniadanie”. Niedawno dziennikarka stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet.
– TVP Kobieta to kanał, z którego wszyscy możemy być dumni. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału. Jestem przekonana, że stworzą wspaniałą jakość i coś zupełnie nowego. W ramówce znajdą się zarówno pozycje poradnicze, jak i takie, które interesują każdą kobietę. Zajmiemy się tematami urodowymi i metamorfozami. Bardzo ciekawe jest to, że programy poprowadzą nie tylko dziennikarki, ale również ekspertki w danej dziedzinie. Poza tym „Pytanie na śniadanie” rusza tym razem wcześniej – zaznacza.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.