Mówi: | Małgorzata Tomaszewska |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Tomaszewska: Wszyscy możemy być dumni z TVP Kobieta. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału
Dziennikarka razem z Aleksandrem Sikorą poprowadzi trzecią edycję tanecznego show Telewizji Polskiej „Dance Dance Dance”. Jej najważniejszym zadaniem będzie wspieranie uczestników w trudnych chwilach i pomoc im w razie potrzeby. Małgorzata Tomaszewska stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet. Zaznacza, że ramówka TVP Kobieta będzie wyjątkowa.
Prezenterce nie będzie trudno zrozumieć emocji, jakie towarzyszą uczestnikom przed występem oraz po jego zakończeniu. Sama brała udział w drugiej edycji programu. Zajęła wówczas piąte miejsce.
– „Dance Dance Dance” zobaczymy w nowej odsłonie. Zmienią się prowadzący, będą nowi uczestnicy. Razem z Aleksandrem Sikorą cieszymy się na to wyzwanie. Edycja będzie wyjątkowa. Zobaczymy łzy, ale również dużo uśmiechu i dobrego tańca – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Małgorzata Tomaszewska.
Zaznacza, że będzie chciała przede wszystkim zaprzyjaźnić się z uczestnikami. Tłumaczy, że stworzenie szczerej relacji jest bardzo ważne, ponieważ przezwyciężenie chwil kryzysu z zaufaną osobą u boku wydaje się łatwiejsze. Prezenterka wierzy, że podobnego zdania jest współprowadzący program Aleksander Sikora. Ma nadzieję, że jako duet przypadną do gustu publiczności.
– Myślę, że zdołamy wesprzeć uczestników. Nasza rola nie polega jedynie na prezentowaniu kolejnych punktów programu. Chodzi głównie o to, żebyśmy byli podporą. Mam nadzieję, że właśnie tak się stanie, ponieważ znamy i bardzo lubimy uczestników. Chcielibyśmy trochę ukoić ból, który pojawia się podczas treningów, i osłodzić łzy, które spływają po srogiej ocenie jurorów. Będziemy również razem z uczestnikami cieszyć się z ich sukcesów – tłumaczy Małgorzata Tomaszewska.
„Dance Dance Dance” to tylko jeden z wielu projektów, w którym będzie można ją zobaczyć. Prezenterka nie może obecnie narzekać na brak pracy. W kolejnym sezonie znów powita widzów w „Pytaniu na śniadanie”. Niedawno dziennikarka stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet.
– TVP Kobieta to kanał, z którego wszyscy możemy być dumni. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału. Jestem przekonana, że stworzą wspaniałą jakość i coś zupełnie nowego. W ramówce znajdą się zarówno pozycje poradnicze, jak i takie, które interesują każdą kobietę. Zajmiemy się tematami urodowymi i metamorfozami. Bardzo ciekawe jest to, że programy poprowadzą nie tylko dziennikarki, ale również ekspertki w danej dziedzinie. Poza tym „Pytanie na śniadanie” rusza tym razem wcześniej – zaznacza.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.