Mówi: | Margaret, wokalistka Krzysztof Szewczyk, prezenter, dziennikarz Wojciech Pijanowski, prezenter |
Margaret o programie z W. Pijanowskim i K. Szewczykiem: oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego
Wokalistka debiutuje w roli prowadzącej. Od września na antenie TVP1 będzie prowadzić program muzyczny „Retromania”. Jej partnerami będą Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk. Pierwszy odcinek nowego show już sobotę 26 września.
Nowy program na antenie TVP1 będzie nosić tytuł „Retromania”. W rolach prowadzących widzowie zobaczą Margaret oraz dwie legendy polskiej telewizji. Krzysztof Szewczyk przez kilka lat prowadził niezwykle lubiany przez telewidzów program „Wideoteka dorosłego człowieka”, a Wojciech Pijanowski zapisał się w pamięci Polaków jako gospodarz teleturnieju „Koło fortuny”.
– Ja robię tylko kawę, czyli jestem kawiarenką. Będziemy się nawzajem uczyć. Oni będą mnie uczyć swojego świata, a ja ich swojego – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Program „Retromania” będzie przedstawiał anegdoty o życiu gwiazd sceny muzycznej oraz najnowsze teledyski. Klipy będą prezentowane w formie listy przebojów. Gospodarze show będą też prezentować widzom archiwalne nagrania muzyczne.
– Będzie bardzo dużo dobrej muzyki, będzie w związku z tą muzyką również dużo obyczajowości z nią związanej. Będą anegdoty, różne zaskoki i dużo nieprzewidzianych rzeczy, ponieważ wszystko będzie pod wodzą naszej szefowej – mówi Krzysztof Szewczuk.
Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczuk mają już za sobą doświadczenie wspólnej pracy. W latach 80. wraz z Włodzimierzem Zientarskim prowadzili na antenie TVP2 program rozrywkowy „Jarmark”. Między dziennikarzami a Margaret jest ponad 30 lat różnicy, wokalistka przyznaje, że nie zna programów, które tworzyli jej partnerzy z „Retromanii”.
– Margaret się jeszcze nie urodziła, jeszcze jej na świecie nie było, jak myśmy robili „Jarmark”, ale nauczy się czegoś, mam nadzieję – mówi Wojciech Pijanowski.
Program „Retromania” będzie można oglądać w każdą sobotę, o godz. 14:05, na antenie TVP1. Pierwszy odcinek 26 września.
Czytaj także
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-09-30: Grzegorz Krychowiak: Wydaje mi się, że Wojtek Szczęsny zrezygnował z gry w reprezentacji, bo po prostu stwierdził, że już mu się nie chce
- 2024-10-01: Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.