Mówi: | Marta Szulawiak |
Funkcja: | uczestniczka „Top Model”, prezenterka stacji TLC |
Marta Szulawiak z „Top Model” będzie rozmawiać z prostytutkami. Dostała własny program w TLC
Znana z pierwszej edycji programu „Top Model” Marta Szulawiak znów zagości w nocnych klubach. Tym razem jednak nie zmusza jej do tego zła sytuacja materialna, lecz nagrania do programu, który będzie prowadziła w telewizji TLC. Spotka się w nim z osobami pracującymi w seks branży, które odsłonią przed nią kulisy swojej pracy i podzielą się osobistymi historiami.
„Seks – kup teraz” to program dokumentalny, który 20 sierpnia będzie miał swoją premierę w telewizji TLC. Widzowie będą mogli poznać prawdziwe oblicze polskiego seksbiznesu. Bohaterami będą osoby, które zdecydowały się na sprzedawanie swojego ciała. Pierwszy odcinek zostanie poświęcony tancerkom i prostytutkom, drugi opowie o panach do wynajęcia i ich klientkach.
– Zobaczymy różne historie – od kobiet pracujących na tzw. domówkach, po escort girl, które są bardzo ekskluzywnymi dziewczętami do towarzystwa i niekoniecznie uprawiają seks ze swoimi klientami. Co ważne, w programie pojawią się nie tylko kobiety, lecz także mężczyźni, którzy są tancerzami, striptizerami oraz męskimi prostytutkami i otwarcie mówią o swoim życiu. Poznamy też opowieść dziewczyny, która w wieku 16 lat została uprowadzona do Niemiec i zmuszona do pracy w nocnym klubie. Są to bardzo trudne historie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Szulawiak.
Szulawiak podkreśla, że wszystkie historie przedstawione w programie są prawdziwe. Przyznaje przy tym, że jej doświadczenia z pracy w nocnym klubie, do której przyznała się na castingu do „Top Model”, dawały jej bardzo mglisty pogląd na temat prostytucji i nocnego życia. Większość bohaterek programu sama wybrała taki sposób zarobku i jest z tego zadowolona.
– Przede wszystkim pokazujemy osoby, które są zadowolone z tego, co robią. Zarabiają duże pieniądze, nie mają z tym najmniejszych problemów, mają jakiś plan na swoje życie. Są też dziewczyny, które pozorują zadowolenie, choć ta praca ich aż tak nie satysfakcjonuje. Staramy się obalić stereotypowe postrzeganie dziewczyn, które są prostytutkami. Sama byłam przekonana, że noszą minispódniczki czy wyzywające, wulgarne stroje. Okazuje się, że to są zwykłe dziewczyny – podkreśla Marta Szulawiak.
Marta Szulawiak przy okazji przy okazji nagrywania programu „Seks - kup teraz” dla telewizji TLC poznała też internetową część seksbiznesu, z istnienia której nie zdawała sobie sprawy. Dzięki dostępowi do sieci bez problemu można się umówić na spotkanie we własnym domu lub skorzystać z usług prostytutki online, jeśli posiada się kamerę internetową. Marta Szulawiak podkreśla, że w programie stara się pokazać różne formy uprawiania prostytucji.
– Bohaterkami pierwszego odcinka są dziewczyny w różnym wieku. Najstarsza bohaterka ma prawie 70 lat i nadal jest w zawodzie. Dziewczyny same się określają, same różnie nazywają to, czym się trudnią. Jedna mówi, że jest prostytutką, inna mówi, że jest call girl, kolejna, że jest escort girl. W zależności od tego, ile pieniędzy zarabia, inaczej się nazywa. Jedne za numerek zarabiają 100 zł i to jest taka najniższa chyba stawka, ale są też takie, które dostają po kilkadziesiąt tysięcy, i one już są ekskluzywne – opowiada prowadząca program.
Marta Szulawiak dzięki udziałowi w pierwszej edycji „Top Model” szybko porzuciła swoją pracę w nocnym klubie w charakterze tancerki erotycznej. Od początku podkreślała, że zajęcie to wykonywała tylko dlatego, że było sposobem na szybkie zarobienie dość dużych pieniędzy.
Czytaj także
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-10: Decyzja Niemiec o wprowadzeniu kontroli granicznej w ogniu krytyki. Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-10-14: Grzegorz Krychowiak: Mieszkam od lat we Francji i kultura tego kraju jest mi bliska jak polska. Poświęciłem bardzo dużo, żeby osiągnąć sukces
- 2024-10-11: Zmiany w modelu edukacji konieczne już od przedszkola. Kilkuletnie dzieci mogą przyswajać kompetencje przyszłości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.