Newsy

Martyna Wojciechowska rozpoczyna nagrania do kolejnego sezonu „Kobiety na krańcu świata

2014-01-21  |  07:10
Ruszają zdjęcia do szóstego sezonu programu „Kobiety na krańcu świata”. Martyna Wojciechowska zdradza, że ta seria będzie dla niej bardzo osobista, bo chce zrealizować swoje podróżnicze marzenia. Planuje sięgnąć po trudne tematy. – Staję się już powoli starą kobietą i zupełnie inaczej patrzę na ludzkie wybory – twierdzi podróżniczka.

Teraz sięgam zdecydowanie dalej i głębiej. I powiedziałabym, idę takim ambitnym programem – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Martyna Wojciechowska.
 
Dlatego gwiazda TVN chce w tym roku wyruszyć w miejsca i zrobić reportaże, które są bliskie jej sercu i do których dojrzała. M.in. do Indonezji, gdzie dziennikarka chciałaby zrobić reportaż o plemieniu Tana Toradża, słynącemu z oryginalnych rytuałów pogrzebowych.

Wydaje mi się, że to będzie bardzo dla mnie też interesujące doświadczenie, bo jednak z roku na rok jestem bardziej doświadczonym człowiekiem. Staję się już powoli starą kobietą i zupełnie inaczej patrzę na ludzkie wybory, na decyzje – wyznaje Wojciechowska.

Podróżniczka chce także ponownie pojechać do Indii.

Myślę, że Indie, ilekroć mówię, że już nigdy tam nie wrócę, to zawsze wracam. Magiczne miejsce. Jest też mnóstwo tematów dotyczących kobiet i praw kobiet – przyznaje gwiazda. – Bardzo chciałabym zrealizować jakiś odcinek na Bliskim Wschodzie. Do tej pory szło mi to niezwykle opornie, głównie ze względu na pozwolenia. Ale liczę, że tym razem się uda.

Podróżniczka chciałaby także zrobić reportaż o czarnej magii w Afryce Wschodniej, o którym marzy od dawna.

–  To jest temat szalenie trudny do realizacji i bardzo hermetyczne środowisko, ale mam nadzieję, że po 4 latach starań, bo mniej więcej tyle lat mi to już zajęło, wreszcie się udazdradza Martyna Wojciechowska.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. piąty sezon „Kobiety na krańcu świata” obejrzało średnio 1,15 mln widzów. Wpływy z reklam wyniosły 3,1 mln zł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.