Mówi: | Bartłomiej Główczyński |
Funkcja: | szef kanałów lifestylowych |
Firma: | Discovery Networks |
„MasterChef Junior” od dziś na antenie kanału TLC
– Program swoim schematem przypomina wersję dorosłą. Jurorami są znani i uznani na świecie kucharze – niezastąpiony Gordon Ramsay i towarzyszący mu Joe Bastianich i Graham Elliot – postaci, które dodają programowi dużo pikanterii i rozrywki. Jest to konkurs, w którym dzieci pokazują swoje umiejętności kulinarne i muszą podołać zadaniom, które są im narzucone przez oceniających. Finalista wygrywa 100 tys. dolarów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery Networks.
Amerykańską wersję programu „MasterChef Junior” będzie można oglądać na kanale TLC przez siedem kolejnych poniedziałków o godzinie 20.00.
– To jest czysta rozrywka. Najbardziej widowiskowe show kulinarne, jakie istnieje na ziemi. Smaczek w postaci gotujących dzieciaków dodaje jeszcze pikanterii całemu wydarzeniu. Będzie sporo niespodzianek, liczymy naprawdę na ogromne emocje i duże zainteresowanie ze strony polskich widzów – zachęca Bartłomiej Główczyński.
Twarzą kampanii promującej emisję programu „MasterChef Junior” została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, która pasją do gotowania stara się zarazić także swoje córki.
– TLC to stacja skierowana do kobiet. Ale jeżeli razem z mamami będą ten program oglądać dzieci – świetnie, to dla nas doskonała wiadomość. Myślę, że ten program i jego obecność na polskim rynku wpisuje się w trend propagowania bardzo aktywnego spędzania czasu z dzieciakami. My się w ten trend też chcemy wpisać. Stąd między innymi właśnie współpraca z Moniką Mrozowską przy promocji programu – tłumaczy Bartłomiej Główczyński.
Bartłomiej Główczyński podkreśla, że „MasterChef” to program z wieloletnią renomą, który wciąż cieszy się niesłabnąca popularnością wśród widzów.
– „MasterChef” jako format jest już bardzo znany na rynku nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Pierwsza seria tego formatu została wyprodukowana 20 lat temu na potrzeby BBC w Wielkiej Brytanii. Później ten program podróżował i ciągle zresztą podróżuje po całym świecie. Jednocześnie z wersją dorosłą produkowana była wersja z udziałem dzieci – dodaje Bartłomiej Główczyński.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.