Mówi: | Bartłomiej Główczyński |
Funkcja: | szef kanałów lifestylowych |
Firma: | Discovery Networks |
„MasterChef Junior” od dziś na antenie kanału TLC
– Program swoim schematem przypomina wersję dorosłą. Jurorami są znani i uznani na świecie kucharze – niezastąpiony Gordon Ramsay i towarzyszący mu Joe Bastianich i Graham Elliot – postaci, które dodają programowi dużo pikanterii i rozrywki. Jest to konkurs, w którym dzieci pokazują swoje umiejętności kulinarne i muszą podołać zadaniom, które są im narzucone przez oceniających. Finalista wygrywa 100 tys. dolarów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery Networks.
Amerykańską wersję programu „MasterChef Junior” będzie można oglądać na kanale TLC przez siedem kolejnych poniedziałków o godzinie 20.00.
– To jest czysta rozrywka. Najbardziej widowiskowe show kulinarne, jakie istnieje na ziemi. Smaczek w postaci gotujących dzieciaków dodaje jeszcze pikanterii całemu wydarzeniu. Będzie sporo niespodzianek, liczymy naprawdę na ogromne emocje i duże zainteresowanie ze strony polskich widzów – zachęca Bartłomiej Główczyński.
Twarzą kampanii promującej emisję programu „MasterChef Junior” została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, która pasją do gotowania stara się zarazić także swoje córki.
– TLC to stacja skierowana do kobiet. Ale jeżeli razem z mamami będą ten program oglądać dzieci – świetnie, to dla nas doskonała wiadomość. Myślę, że ten program i jego obecność na polskim rynku wpisuje się w trend propagowania bardzo aktywnego spędzania czasu z dzieciakami. My się w ten trend też chcemy wpisać. Stąd między innymi właśnie współpraca z Moniką Mrozowską przy promocji programu – tłumaczy Bartłomiej Główczyński.
Bartłomiej Główczyński podkreśla, że „MasterChef” to program z wieloletnią renomą, który wciąż cieszy się niesłabnąca popularnością wśród widzów.
– „MasterChef” jako format jest już bardzo znany na rynku nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Pierwsza seria tego formatu została wyprodukowana 20 lat temu na potrzeby BBC w Wielkiej Brytanii. Później ten program podróżował i ciągle zresztą podróżuje po całym świecie. Jednocześnie z wersją dorosłą produkowana była wersja z udziałem dzieci – dodaje Bartłomiej Główczyński.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.