Newsy

Mateusz Gessler gospodarzem nowego programu stacji TVN. W "Drzewie marzeń" będzie pomagał dzieciom spełnić marzenia bliskich im osób

2017-09-01  |  06:41
Mówi:Mateusz Gessler
Funkcja:kucharz, restaurator, prezenter telewizyjny
  • MP4
  • Jako prowadzący nowy format "Drzewo marzeń" Mateusz Gessler odwiedzi kilka polskich szkół. Uczniów poprosi wymyślenie marzeń, które miałby spełnić. Co istotne, dzieci będą mogły podać nie własne pragnienia, a marzenia bliskich im osób np. członków rodziny lub przyjaciół. Restaurator zapowiada, że program obfitować będzie w emocje.

    Dużo empatii, dużo śmiechu i trochę płaczu. Zobaczymy fajne akcje, fajnych ludzi, znanych ludzi, zobaczymy jak dzieci myślą o nas – mówi Mateusz Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W każdym odcinku restaurator wybierze trzy marzenia, którym pomoże się spełnić. Wśród pragnień tych znalazły się m.in. suknia ślubna dla cioci, spotkanie z dawno niewidzianą rodziną, remont ogródka babci oraz lot samolotem akrobacyjnym dla taty. W spełnianiu marzeń Mateusza Gesslera wspierać będą takie gwiazdy jak Izabela Janachowska i Jerzy Dudek.

    W każdym odcinku są trzy marzenia. Ja bardziej preferowałem głębsze, emocjonalne. Jest wiele takich, które spowodowały, że nie mogłem zasnąć – mówi restaurator.

    Mateusz Gessler nie ukrywa, że wiele marzeń wyrażonych przez dzieci mocno go zaskoczyło. Przyznaje też, że nie zawsze łatwo było zrealizować dziecięce życzenie, zwłaszcza gdy adresaci nie lubili niespodzianek.

    – Wszystko, co robiliśmy, robiliśmy w tajemnicy, w ukryciu. Każdy człowiek reagował inaczej, niektórzy reagowali bardzo ciekawie – mówi restaurator.

    Program "Drzewo marzeń" będzie można oglądać w każdą niedzielę na antenie telewizji TVN, o godzinie 18.00. Pierwszy odcinek stacja wyemituje w najbliższą niedzielę.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Gwiazdy

    Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

    Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

    Handel

    Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

    Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.