Newsy

Mateusz Gessler gospodarzem nowego programu stacji TVN. W "Drzewie marzeń" będzie pomagał dzieciom spełnić marzenia bliskich im osób

2017-09-01  |  06:41
Mówi:Mateusz Gessler
Funkcja:kucharz, restaurator, prezenter telewizyjny
  • MP4
  • Jako prowadzący nowy format "Drzewo marzeń" Mateusz Gessler odwiedzi kilka polskich szkół. Uczniów poprosi wymyślenie marzeń, które miałby spełnić. Co istotne, dzieci będą mogły podać nie własne pragnienia, a marzenia bliskich im osób np. członków rodziny lub przyjaciół. Restaurator zapowiada, że program obfitować będzie w emocje.

    Dużo empatii, dużo śmiechu i trochę płaczu. Zobaczymy fajne akcje, fajnych ludzi, znanych ludzi, zobaczymy jak dzieci myślą o nas – mówi Mateusz Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W każdym odcinku restaurator wybierze trzy marzenia, którym pomoże się spełnić. Wśród pragnień tych znalazły się m.in. suknia ślubna dla cioci, spotkanie z dawno niewidzianą rodziną, remont ogródka babci oraz lot samolotem akrobacyjnym dla taty. W spełnianiu marzeń Mateusza Gesslera wspierać będą takie gwiazdy jak Izabela Janachowska i Jerzy Dudek.

    W każdym odcinku są trzy marzenia. Ja bardziej preferowałem głębsze, emocjonalne. Jest wiele takich, które spowodowały, że nie mogłem zasnąć – mówi restaurator.

    Mateusz Gessler nie ukrywa, że wiele marzeń wyrażonych przez dzieci mocno go zaskoczyło. Przyznaje też, że nie zawsze łatwo było zrealizować dziecięce życzenie, zwłaszcza gdy adresaci nie lubili niespodzianek.

    – Wszystko, co robiliśmy, robiliśmy w tajemnicy, w ukryciu. Każdy człowiek reagował inaczej, niektórzy reagowali bardzo ciekawie – mówi restaurator.

    Program "Drzewo marzeń" będzie można oglądać w każdą niedzielę na antenie telewizji TVN, o godzinie 18.00. Pierwszy odcinek stacja wyemituje w najbliższą niedzielę.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.