Newsy

Michał Witkowski walczy o program w TVN

2014-05-20  |  07:10
Michał Witkowski – pisarz, który wciela się w rolę blogerki modowej Miss Gizzi i szokuje odważnymi stylizacjami przyznaje, że trwają rozmowy w sprawie jego współpracy ze stacją TVN. Artysta ma szansę zostać gospodarzem programu „Fashion Pathology”, w którym pojawią się relacje z najważniejszych imprez modowych widziane oczami wykreowanej przez niego postaci. Pilotażowy odcinek Witkowski nagrywał podczas ostatniego Fashion Week w Łodzi. Na razie nie wiadomo, czy nowa produkcja w ogóle trafi na antenę.

Niestety, telewizje mają swoje priorytety, często mają zupełnie inny pomysł na to, jak coś pokazać. Moda to jest coś, co jest dla mnie bardzo poważne, w ogóle bardzo ważne. Bawię się tym oczywiście , ale nigdy nie powiem, że mi się nie podobał czyjś pokaz, a telewizja chce na przykład, żeby się śmiać z mody albo żeby zrobić sobie wyłącznie żarty  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Michał Witkowski (Miss Gizzi). – Jeśli my to zgramy, to będzie program, a jeśli nie, to po prostu zostanie to puszczone gdzieś na Playerze jako taki dokument mojego Fashion i tyle.

Michał Witkowski prowadzi bloga o modzie i jako Miss Gizzi gości na najważniejszych pokazach w Polsce. Często pojawia się także na czerwonym dywanie. Ostatnio stara się szokować nietypowymi kreacjami.

Gizzi? Nie wiadomo, czy prześmiewcze, czy poważne, czy kiczowate. Wydawało mi się, że to brzmi dosyć głupio, a więc tak jak jakaś Zaza, Zizi czy inne takie głupie panienki. Nie będę wymieniał dwusylabowych ksyw z naszego show-biznesu – wyjaśnia Michał Witkowski.

Michał Witkowski jest jednym z najzdolniejszych pisarzy młodego pokolenia. W 2005 roku był nominowany do Paszportów Polityki w kategorii literatura oraz dwukrotnie do nagrody literackiej Nike – w 2006 za powieść „Lubiewo” i w  2007 za „Fototapetę”. 21 maja na półki księgarń trafi  jego kolejna książka – kryminał „Zbrodniarz i dziewczyna”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.