Newsy

Mister Polski 2019: Instagram to podstawa istnienia w show-biznesie. Bardzo ważna w dzisiejszych czasach jest osobowość

2019-12-03  |  06:17

Daniel Borzewski, Mister Polski 2019, otrzymał także tytuł Mistera Social Mediów. Choć przyznaje, że wcześniej nie był wyjątkowo aktywnym użytkownikiem Instagrama, na rzecz konkursu postanowił to zmienić. Po wygranej chce wykorzystać swój profil, by pokazywać obserwatorom, jak wygląda codzienne życie tancerza. Mężczyzna uważa, że tytuł Mistera Polski 2019 to dopiero początek jego kariery medialnej. W przyszłości pragnie wykazać się nie tylko urodą, lecz także osobowością i charakterem.

W czasach mediów społecznościowych za pomocą jednego kliknięcia można się dowiedzieć wiele o osobie, której profil odwiedzamy. Daniel Borzewski doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Przyznaje, że przed konkursem na Mistera Polski 2019 postanowił rozwinąć Instagramowe konto, aby zwiększyć swoje szanse na zaistnienie w show-biznesie.

– Jury doceniło moją systematyczność i ciężką pracę na Instagramie. Przychodząc do konkursu Mister Polski, miałem profil, ale nie działem na nim. Nie wstawiałem zdjęć, nie robiłem InstaStories. Od kiedy zaczął się konkurs, wiedziałem, że jest to podstawa, żeby zaistnieć w show-biznesie. Stwierdziłem, że wezmę się za to i zrobiłem to w stu procentach. Codziennie coś nagrywałem, starałem się robić dobre, jakościowe relacje, zdjęcia i zostało to docenione – mówi Daniel Borzewski.

Mister Polski po wygranej nie zamierza rezygnować z dotychczasowej działalności. Social media dają bowiem dużo możliwości. Daniel Borzewski prywatnie jest tancerzem. Na swoim profilu zamierza informować o nowych projektach, w których będzie brał udział. Wie, że stały kontakt z obserwatorami stanowi fundament sukcesu.

– Przede wszystkim chcę na profilu pokazywać swoją pasję, którą jest taniec. Chciałbym pokazywać siebie jako tancerza oraz ludzi, z którymi współpracuję. To będzie mój priorytet. Moje życie prywatne tak naprawdę przekłada się na życie zawodowe, bo bardzo dużo czasu spędzam na sali tanecznej, przy różnych produkcjach telewizyjnych, tanecznych. Kocham to, co robię, swoją pracę – otwarcie przyznaje Mister Polski.

Aby wyróżnić się spośród innych osób aktywnie działających na Instagramie, Daniel Borzewski planuje pokazywać, jak wygląda tworzenie popularnych programów telewizyjnych od przysłowiowej kuchni. Ważna jest dla niego również selekcja zamieszczanych informacji i jakość dodawanego materiału.

– Biorę udział w takich programach jak: „Jaka to melodia?”, „Mam Talent!”, „The Voice of Poland” albo „Dance, Dance, Dance”. To wszystko chcę pokazywać na swoim profilu. Chcę zamieszczać również to, co w tych programach się dzieje od strony backstage’u. Dlatego myślę, że może być to ciekawe dla odbiorców mojego profilu – mówi Daniel Borzewski.

Chociaż obecny Mister Polski cieszy się z wygranej w konkursie, wie, że aby jego kariera rzeczywiście nabrała tempa, musi wykazać się nie tylko zewnętrzną atrakcyjnością, lecz także nietuzinkową osobowością i przebojowych charakterem. W tym właśnie mają pomóc mu social media. Na prowadzonych przez siebie kontach może pozostać autentyczny i pokazywać, jak wygląda jego życie od strony zarówno prywatnej, jak i zawodowej.

– Wygląd jest jednym z głównych kryteriów, ale moim zdaniem nie najważniejszym. Bardzo ważną kwestią w dzisiejszych czasach w show-biznesie jest osobowość. Aby fala po wygranej nie szła w tendencję spadkową, trzeba wykorzystać to, co się ma w głowie – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.