Newsy

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

2024-10-01  |  06:21

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

– Zmiana fryzury była związana z akcją charytatywną. Chodziło o wsparcie dzieci chorych onkologicznie i zbieranie włosów, które mają być przekazane na peruki dla nich – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Mrozowska.

Teraz aktorka chce postawić na intensywną pielęgnację włosów, a za jakiś czas chciałaby wrócić do wcześniejszej fryzury. Jak przyznaje, lubi mieć na głowie charakterystyczną burzę loków i taki image doskonale odzwierciedla jej bogatą osobowość.

– Na razie z początkiem września rozjaśniłam włosy, ale plan jest taki, żeby przez zimę je pozapuszczać – mówi.

Monika Mrozowska jest osobą niezwykle kreatywną i spełnia się na wielu płaszczyznach zawodowych. Tym razem wraz z projektantami przygotowuje specjalną kolekcję bielizny dla kobiet. Jak podkreśla, w tej kwestii bierze pod uwagę nie tylko najnowsze trendy, ale przede wszystkim kieruje się preferencjami pań.

– Przed wakacjami miałam przyjemność zacząć pracę nad nową kolekcją bielizny dla kobiet znanej marki. Mam nadzieję, że ta bielizna będzie fajnym elementem naszego ubioru dodającym pewności siebie. Bo przecież mimo że na co dzień jej nie widać, to ona może totalnie zmienić nam dzień. Czasami zakładamy byle co, ponieważ źle się czujemy, a czasami mamy ochotę wyglądać dobrze. A to ma być taka bielizna, w której nie tylko będziemy dobrze wyglądać, ale też będziemy się dobrze czuć. Ona jest bezszwowa i jest maksymalnie wygodna – tłumaczy.

Aktorka zachęca też do zapoznania się z pewnym ciekawym projektem, który jej zdaniem ma spory potencjał. Ona sama z ekscytacją czeka na kolejne odcinki.

– Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu bardziej youtubowo-instagramowego. Na razie mamy dopiero jeden odcinek za sobą, jeździmy po Warszawie, zapraszamy gości, odwiedzamy różne warszawskie restauracje i przy okazji testowania menu rozmawiamy o różnych rzeczach, na różne tematy, niekoniecznie związane z jedzeniem – dodaje Monika Mrozowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.