Newsy

Natalia Siwiec dostała pracę w telewizji

2013-10-24  |  09:35

Natalia Siwiec pracuje nad projektem telewizyjnym, którego efekty będzie można zobaczyć za kilka miesięcy. Modelka cieszy się z propozycji, tym bardziej, że już raz miała być prowadzącą – starała się o pracę w programie TVN "Na językach". Teraz jednak dopięła swojego i zrealizuje swoje marzenie o pracy przed kamerą.

– Właśnie rozpoczęłam prace nad swoim projektem telewizyjnym, z czego bardzo się cieszę. Zawsze chciałam to zrobić, spełniło się moje marzenie. Może nawet nie marzenie, ale życzenie – powiedziała Natalia Siwiec w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Modelka ma nadzieję, że jej praca będzie pozytywnie odebrana przez publiczność. Efekty będzie można oglądać 2-3 miesiące.

Natalia Siwiec zasłynęła podczas EURO 2012 - jej zdjęcie zrobione przypadkiem przez fotoreportera rozgrzało polskie i zagraniczne media. Modelka zaczęła dostawać mnóstwo propozycji.

– Nauczyłam się już troszeczkę filtrować niektóre wywiady spotkania, bo jeżeli bym wszystkiemu się poddała, to by nie starczyło mi doby na to, żeby zrobić wszystko. Dzisiaj wybieram sobie to, co chcę robić – zapewnia Natalia Siwiec.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.