Newsy

Natalia Siwiec: wszyscy czekają na drugi sezon mojego reality-show

2014-05-27  |  07:00

Premierowe odcinki programu „Enjoy the View <3 Natalia” z udziałem Natalii Siwiec i jej najbliższych były emitowane na antenie Viva Polska. Reality-show cieszył się dużą oglądalnością. Teraz na jego emisję zdecydowała się stacja TVN Style. Gwiazda ma nadzieję, że powstanie drugi sezon programu z jej udziałem. Jest zadowolona z tego, jak wypadła w pierwszej serii, i nie uważa, że powinna coś zmieniać w kolejnej. Pojawienie się nowych bohaterów uzależnia od tego, co wydarzy się w jej życiu podczas nagrań do nowej edycji.

Reality show „Enjoy the View <3 Natalia”, ukazujący życie Natalii Siwiec, jej męża Mariusza oraz rodziny i przyjaciół, był emitowany na antenie kanału Viva Polska od lutego do marca br. Widzowie mogli śledzić zarówno życie codzienne gwiazdy, jak i jej udział w sesjach czy przygotowania do imprez. Teraz powtórkę programu będzie można zobaczyć w TVN Style. Natalia liczy, że Viva zdecyduje się nakręcić drugi sezon, i jest zadowolona z dotychczasowej formuły reality-show.

Wszyscy czekają już na drugi sezon, zobaczymy, jak to będzie. Absolutnie nie uważam, że muszę wnieść do niego coś nowego. Wyniki oglądalności pokazują, że są z nami stali widzowie, którzy chcą oglądać program. Są to ludzie, którzy chcą oglądać normalne życie. Oni nie potrzebują nie wiadomo czego w tym programie. Czekają właśnie na tę normalność, na przekazanie przez ekran telewizora dobrej energii – z takimi opiniami najczęściej się spotykam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Siwiec.

Życie celebrytki przed kamerami śledziło średnio 4 tys. widzów. Zapewniło to stacji Viva Polska pozycję lidera wśród kanałów młodzieżowych w czasie nadawania premier programu. Dlatego też rozważana jest produkcja kolejnej serii „Enjoy the View <3 Natalia”. Na ten moment gwiazda nie wie, czy w programie mogliby się pojawić nowi bohaterowie. Uważa, że zależne od tego, czy jej znajomi będą chcieli wziąć udział w show.

Na pewno moje grono znajomych jest bardzo duże, więc zależy to tylko od tego, kogo się uda namówić. Zależy też od tego, co się wydarzy akurat w moim życiu, jeżeli i jak będziemy kręcić program. Nie chcę nikomu nic udowadniać, mówić „a, nie wiem, zobaczcie, jak to jest”. To mnie nie interesuje. Najważniejsze jest to, żebym była szczęśliwa i żeby spełniały się moje marzenia. I jeżeli się spełniają, to jestem szczęśliwa, czyli kwitnę, chcę dalej pracować i nabieram takiej fajnej energii do działania – komentuje gwiazda.

Natalia Siwiec popularność zdobyła w 2012 roku podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, kiedy została dostrzeżona przez fotoreporterów i okrzyknięta Miss Euro. Oprócz występu w reality-show „Enjoy the View” brała też udział w programie „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami” na antenie Polsatu. Gra w reklamach, teledyskach i serialach.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.