Newsy

Odeta Moro: bardzo tęsknię za pracą w telewizji

2014-02-03  |  07:20

Odeta Moro-Figurska półtora roku temu pożegnała się z pracą prezenterki w TVP. Od tamtej pory nie pojawia jako prowadząca w żadnej ze stacji telewizyjnych. Dziennikarka przyznaje, że na brak zajęć nie narzeka, ale mimo wszystko brakuje jej pracy na wizji.  

– Bardzo tęsknię. Przez 12 lat bycia na antenie wiele się nauczyłam. Z perspektywy czasu widzę, jaką adrenalinę mi to dawało. Natomiast w dalszym ciągu pracuję wokół mediów. Czerpię z tego jednak zupełnie inny rodzaj przyjemności – mówi Odeta Moro-Figurska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeszcze podczas pracy w TVP Moro-Figurska założyła Fundację Szczęśliwe Macierzyństwo. Dziennikarka wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę i kontakty w nowej pracy.

– Jestem w trakcie przygotowań do różnych ciekawych projektów łączących działalność medialną z charytatywną – opowiada dziennikarka.

Pod koniec marca startuje kolejna, dziewiąta już, edycja ogólnopolskiej akcji społecznej „Szczęśliwa mama, szczęśliwe dziecko”. Dziennikarka jako główna pomysłodawczyni i tym razem zachęca do wzięcia udziału wszystkie kobiety, które są w ciąży lub planują dziecko.

Tegoroczną akcję organizujemy z miesięcznikiem „Mamo, to ja”. Z tego względu kampania zapraszająca kobiety na spotkania planowana jest na większą skalę. To akcja, której sercem są bezpłatne gabinety USG i USG 4D oraz konsultacje medyczne. Będzie z nich można skorzystać w 20 największych polskich miastach – mówi Moro-Figurska.

Szczegółowa lista miast i terminy spotkań już wkrótce będą dostępne na stronie internetowej Fundacji Szczęśliwe Macierzyństwo.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.