Newsy

Odeta Moro: bardzo tęsknię za pracą w telewizji

2014-02-03  |  07:20

Odeta Moro-Figurska półtora roku temu pożegnała się z pracą prezenterki w TVP. Od tamtej pory nie pojawia jako prowadząca w żadnej ze stacji telewizyjnych. Dziennikarka przyznaje, że na brak zajęć nie narzeka, ale mimo wszystko brakuje jej pracy na wizji.  

– Bardzo tęsknię. Przez 12 lat bycia na antenie wiele się nauczyłam. Z perspektywy czasu widzę, jaką adrenalinę mi to dawało. Natomiast w dalszym ciągu pracuję wokół mediów. Czerpię z tego jednak zupełnie inny rodzaj przyjemności – mówi Odeta Moro-Figurska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeszcze podczas pracy w TVP Moro-Figurska założyła Fundację Szczęśliwe Macierzyństwo. Dziennikarka wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę i kontakty w nowej pracy.

– Jestem w trakcie przygotowań do różnych ciekawych projektów łączących działalność medialną z charytatywną – opowiada dziennikarka.

Pod koniec marca startuje kolejna, dziewiąta już, edycja ogólnopolskiej akcji społecznej „Szczęśliwa mama, szczęśliwe dziecko”. Dziennikarka jako główna pomysłodawczyni i tym razem zachęca do wzięcia udziału wszystkie kobiety, które są w ciąży lub planują dziecko.

Tegoroczną akcję organizujemy z miesięcznikiem „Mamo, to ja”. Z tego względu kampania zapraszająca kobiety na spotkania planowana jest na większą skalę. To akcja, której sercem są bezpłatne gabinety USG i USG 4D oraz konsultacje medyczne. Będzie z nich można skorzystać w 20 największych polskich miastach – mówi Moro-Figurska.

Szczegółowa lista miast i terminy spotkań już wkrótce będą dostępne na stronie internetowej Fundacji Szczęśliwe Macierzyństwo.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.