Newsy

Odeta Moro: bardzo tęsknię za pracą w telewizji

2014-02-03  |  07:20

Odeta Moro-Figurska półtora roku temu pożegnała się z pracą prezenterki w TVP. Od tamtej pory nie pojawia jako prowadząca w żadnej ze stacji telewizyjnych. Dziennikarka przyznaje, że na brak zajęć nie narzeka, ale mimo wszystko brakuje jej pracy na wizji.  

– Bardzo tęsknię. Przez 12 lat bycia na antenie wiele się nauczyłam. Z perspektywy czasu widzę, jaką adrenalinę mi to dawało. Natomiast w dalszym ciągu pracuję wokół mediów. Czerpię z tego jednak zupełnie inny rodzaj przyjemności – mówi Odeta Moro-Figurska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeszcze podczas pracy w TVP Moro-Figurska założyła Fundację Szczęśliwe Macierzyństwo. Dziennikarka wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę i kontakty w nowej pracy.

– Jestem w trakcie przygotowań do różnych ciekawych projektów łączących działalność medialną z charytatywną – opowiada dziennikarka.

Pod koniec marca startuje kolejna, dziewiąta już, edycja ogólnopolskiej akcji społecznej „Szczęśliwa mama, szczęśliwe dziecko”. Dziennikarka jako główna pomysłodawczyni i tym razem zachęca do wzięcia udziału wszystkie kobiety, które są w ciąży lub planują dziecko.

Tegoroczną akcję organizujemy z miesięcznikiem „Mamo, to ja”. Z tego względu kampania zapraszająca kobiety na spotkania planowana jest na większą skalę. To akcja, której sercem są bezpłatne gabinety USG i USG 4D oraz konsultacje medyczne. Będzie z nich można skorzystać w 20 największych polskich miastach – mówi Moro-Figurska.

Szczegółowa lista miast i terminy spotkań już wkrótce będą dostępne na stronie internetowej Fundacji Szczęśliwe Macierzyństwo.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.