Mówi: | Omenaa Mensah |
Funkcja: | prezenterka |
Omenaa Mensah długo walczyła ze stresem przed kamerą
Warsztaty skierowane są do osób, dla których problemem są wystąpienia i zaprezentowanie się przed grupą innych osób. Uczy, co zrobić z rękami, jak powstrzymać drżący głos i jakich słów użyć, by przekonać do siebie odbiorców. W trakcie szkoleń, prezenterka zdradza tajniki autoprezentacji i pokazuje sposoby radzenie sobie ze stresem .
– Długo walczyłam ze stresem, zaczynając pracę w telewizji, więc chyba dokładnie wiem o czym mówię i to jest najfajniejsze. Bo najgorzej jest mówić o czymś, o czym się nie ma zielonego pojęcia, a ja naprawdę musiałam długo nad sobą pracować – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.
Prezenterka współpracuje też z grupą innych szkoleniowców, przez co oferta warsztatów jest elastyczna i można ją dostosować do potrzeb różnych odbiorców. Jej zdaniem, takie szkolenia gwarantują sukces.
– Ponad 90 proc. przekazu, czyli tego, co trafia do naszych odbiorców to jest nasza mowa ciała. Tak naprawdę mogłabym teraz przestac mówić, a i tak jakiś komunikat będzie wysyłany. Oczywiście słowa są ważne, ale w gruncie rzeczy mowa ciała robi robotę – mówi prezenterka.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.