Newsy

Omenaa Mensah długo walczyła ze stresem przed kamerą

2013-11-29  |  09:30
Omenaa Mensah przyznaje, że długo nie mogła pokonać stresu związanego z pracą przed kamerą. Zapanowanie nad mową ciała oraz uporanie się z wstydem i nieśmiałością, to nie było dla niej łatwe zadanie. Teraz prezenterka swoimi doświadczeniami dzieli się z innymi. Prowadzi szkolenia dla dyrektorów firm, managerów i nauczycieli.

Warsztaty skierowane są do osób, dla których problemem są wystąpienia i zaprezentowanie się przed grupą innych osób. Uczy, co zrobić z rękami, jak powstrzymać drżący głos i jakich słów użyć, by przekonać do siebie odbiorców. W trakcie szkoleń, prezenterka zdradza tajniki autoprezentacji i pokazuje sposoby radzenie sobie ze stresem .

– Długo walczyłam ze stresem, zaczynając pracę w telewizji, więc chyba dokładnie wiem o czym mówię i to jest najfajniejsze. Bo najgorzej jest mówić o czymś, o czym się nie ma zielonego pojęcia, a ja naprawdę musiałam długo nad sobą pracować – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Omenaa Mensah.

Prezenterka współpracuje też z grupą innych szkoleniowców, przez co oferta warsztatów jest elastyczna i można ją dostosować do potrzeb różnych odbiorców. Jej zdaniem, takie szkolenia gwarantują sukces.

– Ponad 90 proc. przekazu, czyli tego, co trafia do naszych odbiorców to jest nasza mowa ciała. Tak naprawdę mogłabym teraz przestac mówić, a i tak jakiś komunikat będzie wysyłany. Oczywiście słowa są ważne, ale w gruncie rzeczy mowa ciała robi robotę – mówi prezenterka.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.