Newsy

Patrycja Wojnarowska dostała program w telewizji. Jedzie na misję do Afganistanu

2014-03-12  |  07:20
Patrycja Wojnarowska przygotowuje się do realizacji pierwszego autorskiego projektu telewizyjnego. Program będzie nosił tytuł „Wojna według Wojnarowskiej”. Kontrowersyjna fotomodelka, znana z odważnych stylizacji, tym razem zmierzy z trudnym tematem. Pokaże życie Polaków na misjach wojskowych w Afganistanie.  

Wraz z Danielem Wrocławkiem i Telewizją Warszawa robimy fascynujący, trochę niebezpieczny projekt. Jego główną bohaterką będę ja, jako osoba niezwiązana w jakikolwiek sposób z misją wojenną. Program ma za zadanie pokazać  to, jak funkcjonują żołnierze, pracownicy obsługi medycznej, obsługi psychologicznej i pracownicy gastronomii na misjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska, fotomodelka.

W połowie kwietnia Patrycja Wojnarowska leci do Afganistanu na szkolenie wojskowe. Fotomodelka nie kryje satysfakcji z tego, że będzie mogła sprawdzić się jako dziennikarka, choć jak przyznaje – nie obyło się bez chwil zwątpienia.

Trudno mi było przekonać do tego rodziców, dlatego że jeszcze mnie dodatkowo nastraszyli i byłam nawet bliska zrezygnowania. Ale jednak jest to na tyle ciekawe, że bardzo chcę to zrobić. Tym bardziej że jest to mój debiut telewizyjny i autorski projekt. Nie mogę się więc doczekać – mówi Patrycja Wojnarowska. 

Fotomodelka zdaje sobie sprawę z tego, że realizacja takiego programu nie będzie łatwym zadaniem. Do wyjazdu Patrycja Wojnarowska musi się gruntownie przygotować, a na miejscu zachować szczególną ostrożność.

Będę musiała mieć zrobionych siedem szczepionek. Wiem również, że muszę mieć cały czas na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną. A jeżeli chodzi o wskazówki dotyczące tego, jak zachować się na wypadek jakiegoś niebezpieczeństwa, to wszystko mi wyjaśnią podczas tego trzydniowego kursu wojennego – dodaje Patrycja Wojnarowska.

Fotomodelka planuje też odwiedzić z kamerą Kosowo. Program trafi na antenę nadawanej w internecie Telewizji Warszawa prawdopodobnie po wakacjach.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.