Mówi: | Patrycja Wojnarowska |
Funkcja: | fotomodelka |
Patrycja Wojnarowska dostała program w telewizji. Jedzie na misję do Afganistanu
– Wraz z Danielem Wrocławkiem i Telewizją Warszawa robimy fascynujący, trochę niebezpieczny projekt. Jego główną bohaterką będę ja, jako osoba niezwiązana w jakikolwiek sposób z misją wojenną. Program ma za zadanie pokazać to, jak funkcjonują żołnierze, pracownicy obsługi medycznej, obsługi psychologicznej i pracownicy gastronomii na misjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska, fotomodelka.
W połowie kwietnia Patrycja Wojnarowska leci do Afganistanu na szkolenie wojskowe. Fotomodelka nie kryje satysfakcji z tego, że będzie mogła sprawdzić się jako dziennikarka, choć jak przyznaje – nie obyło się bez chwil zwątpienia.
– Trudno mi było przekonać do tego rodziców, dlatego że jeszcze mnie dodatkowo nastraszyli i byłam nawet bliska zrezygnowania. Ale jednak jest to na tyle ciekawe, że bardzo chcę to zrobić. Tym bardziej że jest to mój debiut telewizyjny i autorski projekt. Nie mogę się więc doczekać – mówi Patrycja Wojnarowska.
Fotomodelka zdaje sobie sprawę z tego, że realizacja takiego programu nie będzie łatwym zadaniem. Do wyjazdu Patrycja Wojnarowska musi się gruntownie przygotować, a na miejscu zachować szczególną ostrożność.
– Będę musiała mieć zrobionych siedem szczepionek. Wiem również, że muszę mieć cały czas na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną. A jeżeli chodzi o wskazówki dotyczące tego, jak zachować się na wypadek jakiegoś niebezpieczeństwa, to wszystko mi wyjaśnią podczas tego trzydniowego kursu wojennego – dodaje Patrycja Wojnarowska.
Fotomodelka planuje też odwiedzić z kamerą Kosowo. Program trafi na antenę nadawanej w internecie Telewizji Warszawa prawdopodobnie po wakacjach.
Czytaj także
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-02-25: Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku
- 2025-02-20: Ubóstwo dotyka prawie miliona dzieci w Polsce. Głód i niedożywienie jednym z najpoważniejszych objawów
- 2025-02-11: System opieki zdrowotnej w Strefie Gazy jest zdewastowany. Ponowne dostawy pomocy humanitarnej to kropla w morzu potrzeb
- 2025-03-06: Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
- 2025-01-31: Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”
- 2025-02-18: Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.