Newsy

Patrycja Wojnarowska dostała program w telewizji. Jedzie na misję do Afganistanu

2014-03-12  |  07:20
Patrycja Wojnarowska przygotowuje się do realizacji pierwszego autorskiego projektu telewizyjnego. Program będzie nosił tytuł „Wojna według Wojnarowskiej”. Kontrowersyjna fotomodelka, znana z odważnych stylizacji, tym razem zmierzy z trudnym tematem. Pokaże życie Polaków na misjach wojskowych w Afganistanie.  

Wraz z Danielem Wrocławkiem i Telewizją Warszawa robimy fascynujący, trochę niebezpieczny projekt. Jego główną bohaterką będę ja, jako osoba niezwiązana w jakikolwiek sposób z misją wojenną. Program ma za zadanie pokazać  to, jak funkcjonują żołnierze, pracownicy obsługi medycznej, obsługi psychologicznej i pracownicy gastronomii na misjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska, fotomodelka.

W połowie kwietnia Patrycja Wojnarowska leci do Afganistanu na szkolenie wojskowe. Fotomodelka nie kryje satysfakcji z tego, że będzie mogła sprawdzić się jako dziennikarka, choć jak przyznaje – nie obyło się bez chwil zwątpienia.

Trudno mi było przekonać do tego rodziców, dlatego że jeszcze mnie dodatkowo nastraszyli i byłam nawet bliska zrezygnowania. Ale jednak jest to na tyle ciekawe, że bardzo chcę to zrobić. Tym bardziej że jest to mój debiut telewizyjny i autorski projekt. Nie mogę się więc doczekać – mówi Patrycja Wojnarowska. 

Fotomodelka zdaje sobie sprawę z tego, że realizacja takiego programu nie będzie łatwym zadaniem. Do wyjazdu Patrycja Wojnarowska musi się gruntownie przygotować, a na miejscu zachować szczególną ostrożność.

Będę musiała mieć zrobionych siedem szczepionek. Wiem również, że muszę mieć cały czas na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną. A jeżeli chodzi o wskazówki dotyczące tego, jak zachować się na wypadek jakiegoś niebezpieczeństwa, to wszystko mi wyjaśnią podczas tego trzydniowego kursu wojennego – dodaje Patrycja Wojnarowska.

Fotomodelka planuje też odwiedzić z kamerą Kosowo. Program trafi na antenę nadawanej w internecie Telewizji Warszawa prawdopodobnie po wakacjach.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.