Newsy

Radosław Majdan: W nowym programie będziemy z Małgosią jeździć po świecie. Będzie ciekawie

2017-06-08  |  06:55

Piłkarz i jego żona, Małgorzata Rozenek, poprowadzą wspólnie nowy program na antenie stacji TVN. Zdjęcia kręcone będą latem w kilku krajach europejskich. We wrześniu natomiast para zamierza hucznie uczcić pierwszą rocznicę ślubu. 

Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek są parą od 2013 roku. 10 września ubiegłego roku zalegalizowali swój związek. Ceremonia ślubna miała miejsce w pałacyku w podwarszawskim Konstancinie, a wśród gości znalazły się takie gwiazdy, jak Ewa Chodakowska, Hanna Lis i Ewa Minge. Były członek reprezentacji Polski w piłce nożnej i jego żona już planują przyjęcie z okazji pierwszej rocznicy ślubu.

– Planujemy naszą rocznicę uczcić bardzo radośnie i w gronie przyjaciół, na dużej imprezie – mówi Radosław Majdan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Ze względu na planowaną na wrzesień imprezę para zrezygnowała z hucznej celebracji urodzin Małgorzaty Rozenek, który przypadają 1 czerwca. Tego dnia mieli też inne obowiązki i zabrakłoby im czasu na duże przyjęcie. Radosław Majdan zapewnia jednak, że jego żona otrzymała dowody pamięci zarówno od niego, jak i innych członków rodziny.

– Była oczywiście niespodzianka, bo były kwiaty, były prezenty z samego rana, jak Małgosia wstała od razu wszystko tam wjechało do pokoju, były prezenty od dzieci, od rodziców – mówi były piłkarz.

Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek nie mają na razie planów na zbliżające się wakacje. Najprawdopodobniej całe lato spędzą w pracy, wkrótce ruszają bowiem zdjęcia do nowego reality show TVN, który będą wspólnie prowadzić.

– Będzie on polegał na tym, że będziemy jeździli po świecie, i myślę, że będzie miał fajną energię – mówi Radosław Majdan.

Były sportowiec nie wyklucza jednak, że uda mu się wyjechać z żoną na kilkudniowy urlop w przerwie między zdjęciami do programu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.