Mówi: | Rafał Maślak |
Funkcja: | model |
Rafał Maślak o swoim programie „Randka z Maślakiem”: zrobiłem coś dobrego i spełniłem się zawodowo
Rafał Maślak nie miał problemu z nawiązaniem bliższych relacji z żadną z dziewczyn w programie „Randka z Maślakiem”, mimo że każda była w innym wieku. Mister Polski powiedział, że wiek nigdy nie miał dla niego znaczenia. Jest także dumny, że udało mu się zrealizować przedsięwzięcie, i ma poczucie, że zrobił coś dobrego. Każdej z bohaterek sprawił radość, sam zaś, występując w programie, spełnił się zawodowo.
– Nigdy nie miałem problemu z wiekiem kobiet, zawsze lubiłem przebywać w gronie pań. To, że dziewczyna jest starsza czy młodsza, to dla mnie jest tylko odnośnik czasowy. Musimy określać swój wiek poprzez liczbę, a to, jaki mamy zegar biologiczny w nas, to zupełnie co innego. Dlatego te wszystkie dziewczyny są dla mnie w jednakowym wieku – mówi Rafał Maślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Mister Polski towarzyszył dziewczynie podczas studniówki, kolejną zabrał na imprezę z gwiazdami, inną na tor kartingowy. Obecnie jest w trakcie kręcenia ostatniego odcinka.
– To była niesamowita przygoda i bardzo duże wyzwanie w moim życiu. Spotkałem niesamowite bohaterki. Jeżeli widzę szczęście tych dziewczyn, a widzę, to jestem podwójnie usatysfakcjonowany. Cieszę się, że udało mi się zrobić coś dobrego, że spełniam się zawodowo i jeszcze mogę komuś pomóc – wyznaje Rafał Maślak.
„Randka z Maślakiem” emitowana jest od 24 marca w stacji Polsat Café. W każdym odcinku Rafał Maślak stara się spełnić marzenie wybranej bohaterki.
Czytaj także
- 2025-04-18: Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem
- 2025-04-23: Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
- 2025-04-07: Księża zgłaszają duże poczucie zagrożenia. Połowa badanych doświadczyła agresji w ostatnim roku
- 2025-04-07: Duże zmiany w globalnym handlu. Polska może stracić nawet 0,43 proc. PKB
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-02-28: Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
- 2025-03-12: Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
- 2025-02-28: Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin
- 2025-02-27: Polskie produkty rolno-spożywcze za granicą drożeją. Eksporterzy tracą dotychczasowe przewagi kosztowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.