Newsy

Rafał Maślak o swoim programie „Randka z Maślakiem”: zrobiłem coś dobrego i spełniłem się zawodowo

2015-05-29  |  06:55

Rafał Maślak nie miał problemu z nawiązaniem bliższych relacji z żadną z dziewczyn w programie „Randka z Maślakiem”, mimo że każda była w innym wieku. Mister Polski powiedział, że wiek nigdy nie miał dla niego znaczenia. Jest także dumny, że udało mu się zrealizować przedsięwzięcie, i ma poczucie, że zrobił coś dobrego. Każdej z bohaterek sprawił radość, sam zaś, występując w programie, spełnił się zawodowo.

Nigdy nie miałem problemu z wiekiem kobiet, zawsze lubiłem przebywać w gronie pań. To, że dziewczyna jest starsza czy młodsza, to dla mnie jest tylko odnośnik czasowy. Musimy określać swój wiek poprzez liczbę, a to, jaki mamy zegar biologiczny w nas, to zupełnie co innego. Dlatego te wszystkie dziewczyny są dla mnie w jednakowym wieku – mówi Rafał Maślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Mister Polski towarzyszył dziewczynie podczas studniówki, kolejną zabrał na imprezę z gwiazdami, inną na tor kartingowy. Obecnie jest w trakcie kręcenia ostatniego odcinka.

To była niesamowita przygoda i bardzo duże wyzwanie w moim życiu. Spotkałem niesamowite bohaterki. Jeżeli widzę szczęście tych dziewczyn, a widzę, to jestem podwójnie usatysfakcjonowany. Cieszę się, że udało mi się zrobić coś dobrego, że spełniam się zawodowo i jeszcze mogę komuś pomóc – wyznaje Rafał Maślak.

„Randka z Maślakiem” emitowana jest od 24 marca w stacji Polsat Café. W każdym odcinku Rafał Maślak stara się spełnić marzenie wybranej bohaterki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.