Mówi: | Michał Meyer (aktor) Weronika Humaj (aktorka) |
„Rodzinkę.pl” w wiosennej ramówce TVP2 zastąpi serial „BarON24”. Także z Tomaszem Karolakiem
„BarON24” ma opowiadać o losach rodziny, która prowadzi dość nietypową stację benzynową. To właśnie na niej będzie się toczyła akcja. Michał Meyer i Weronika Humaj - aktorzy występujący w serialu zdradzają, że oparty jest on na podobnym, luźnym stylu gry co „Rodzinka.pl”.
– Co jest podobnego? Wydaje mi się, że styl gry, w którym jest dużo miejsca na improwizację. Oczywiście mamy scenariusz i każdy odcinek jest napisany, ale czasem scena toczy się w kierunku, którego byśmy się nie spodziewali po samej lekturze scenariusza – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Michał Meyer.
W obsadzie zobaczymy całą plejadę gwiazd, m.in.: Tomasza Karolaka, Izabelę Kunę, Piotra Cyrwusa czy Cezarego Kosińskiego.
– Właśnie dzięki temu, że gramy ze świetnymi aktorami, to mieliśmy mniej powodów do zdenerwowania czy tremy – przyznał Michał Meyer.
W serialu „BarON24” w rolę właściciela tytułowej stacji benzynowej, Mirka Barona, wciela się Tomasz Karolak. Michał Meyer gra pracownika stacji, Matiego. Jego bohater rozpoczął na niej pracę ze względu na Paulę, graną przez Weronikę Humaj.
Sitcom „BarON24” widzowie będą mogli oglądać już od 7 marca, w każdy piątek. Wyemitowanych zostanie 26 odcinków, z których każdy będzie tworzył osobną całość fabularną.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.