Newsy

„Rodzinkę.pl” w wiosennej ramówce TVP2 zastąpi serial „BarON24”. Także z Tomaszem Karolakiem

2014-02-18  |  07:00
Mówi:Michał Meyer (aktor)
Weronika Humaj (aktorka)
  • MP4
  • Serial komediowy „BarON24” to nowość w wiosennej ramówce TVP2. Jego akcja rozgrywa się na podupadającej stacji benzynowej, przy której ma zostać zbudowany zjazd na autostradę. To w tym jej właściciel upatruje polepszenia sytuacji. Sitcom zastąpi „Rodzinkę.pl”, a w głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Karolaka i Izabelę Kunę.

    „BarON24” ma opowiadać o losach rodziny, która prowadzi dość nietypową stację benzynową. To właśnie na niej będzie się toczyła akcja. Michał Meyer i Weronika Humaj - aktorzy występujący w serialu zdradzają, że oparty jest on na podobnym, luźnym stylu gry co „Rodzinka.pl”.

    – Co jest podobnego? Wydaje mi się, że styl gry, w którym jest dużo miejsca na improwizację. Oczywiście mamy scenariusz i każdy odcinek jest napisany, ale czasem scena toczy się w kierunku, którego byśmy się nie spodziewali po samej lekturze scenariusza – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Michał Meyer.

    W obsadzie zobaczymy całą plejadę gwiazd, m.in.: Tomasza Karolaka, Izabelę Kunę, Piotra Cyrwusa czy Cezarego Kosińskiego.

    – Właśnie dzięki temu, że gramy ze świetnymi aktorami, to mieliśmy mniej powodów do zdenerwowania czy tremy – przyznał Michał Meyer.

    W serialu „BarON24” w rolę właściciela tytułowej stacji benzynowej, Mirka Barona, wciela się Tomasz Karolak. Michał Meyer gra pracownika stacji, Matiego. Jego bohater rozpoczął na niej pracę ze względu na Paulę, graną przez Weronikę Humaj.

    Sitcom „BarON24” widzowie będą mogli oglądać już od 7 marca, w każdy piątek. Wyemitowanych zostanie 26 odcinków, z których każdy będzie tworzył osobną całość fabularną.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.