Newsy

„Rodzinkę.pl” w wiosennej ramówce TVP2 zastąpi serial „BarON24”. Także z Tomaszem Karolakiem

2014-02-18  |  07:00
Mówi:Michał Meyer (aktor)
Weronika Humaj (aktorka)
  • MP4
  • Serial komediowy „BarON24” to nowość w wiosennej ramówce TVP2. Jego akcja rozgrywa się na podupadającej stacji benzynowej, przy której ma zostać zbudowany zjazd na autostradę. To w tym jej właściciel upatruje polepszenia sytuacji. Sitcom zastąpi „Rodzinkę.pl”, a w głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Karolaka i Izabelę Kunę.

    „BarON24” ma opowiadać o losach rodziny, która prowadzi dość nietypową stację benzynową. To właśnie na niej będzie się toczyła akcja. Michał Meyer i Weronika Humaj - aktorzy występujący w serialu zdradzają, że oparty jest on na podobnym, luźnym stylu gry co „Rodzinka.pl”.

    – Co jest podobnego? Wydaje mi się, że styl gry, w którym jest dużo miejsca na improwizację. Oczywiście mamy scenariusz i każdy odcinek jest napisany, ale czasem scena toczy się w kierunku, którego byśmy się nie spodziewali po samej lekturze scenariusza – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Michał Meyer.

    W obsadzie zobaczymy całą plejadę gwiazd, m.in.: Tomasza Karolaka, Izabelę Kunę, Piotra Cyrwusa czy Cezarego Kosińskiego.

    – Właśnie dzięki temu, że gramy ze świetnymi aktorami, to mieliśmy mniej powodów do zdenerwowania czy tremy – przyznał Michał Meyer.

    W serialu „BarON24” w rolę właściciela tytułowej stacji benzynowej, Mirka Barona, wciela się Tomasz Karolak. Michał Meyer gra pracownika stacji, Matiego. Jego bohater rozpoczął na niej pracę ze względu na Paulę, graną przez Weronikę Humaj.

    Sitcom „BarON24” widzowie będą mogli oglądać już od 7 marca, w każdy piątek. Wyemitowanych zostanie 26 odcinków, z których każdy będzie tworzył osobną całość fabularną.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Edukacja

    Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

    Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.