Newsy

W kwietniu emisja pilotażowego odcinka nowej edycji programu „Rolnik szuka żony”

2015-03-03  |  06:50

Do udziału w drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” zgłosiło się ponad 1,5 tysiąca osób. Nagrania pilotażowego odcinka prezentującego nowych bohaterów rozpoczną się w marcu, a komu w ten nietypowy sposób udało się znaleźć swoją drugą połowę – okaże się już jesienią. Pierwsza edycja reality show była hitem TVP1 i otrzymała Telekamerę 2015 w kategorii najlepszy program rozrywkowy.

Prowadząca program Marta Manowska przyznaje, że z niecierpliwością czeka na nowe nagrania. Najbardziej ciekawa jest tego, jakie osoby zgłosiły się do programu i czym zaskoczą widzów. Pilotażowy odcinek drugiej serii zostanie wyemitowany w kwietniu.

W odcinku zerowym chcemy pokazać więcej bohaterów  około 13-15. Chcemy pokazać też kobiety, bo zgłosiły się rolniczki, więc dlaczego mamy nie wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Oczywiście decyzje pozostawiamy widzom, a tak naprawdę osobom, które napiszą listy, bo od tego zależy, kto zostanie bohaterem drugiej edycji programu – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marta Manowska, prowadząca program „Rolnik szuka żony”.

Pierwsza edycja programu zyskała rzesze fanów. Żony szukało pięciu rolników z różnych stron Polski. By śledzić losy bohaterów i ich wybranek, co tydzień przed telewizorami zasiadało kilka milionów osób. W nowej edycji programu przewidziane są niewielkie zmiany.

– Główną ze zmian jest parytet płci. Jeżeli zostanie wybrana do programu kobieta, to zobaczymy teraz mężczyzn w charakterze piszących listy i przyjeżdżających do pań – tłumaczy Marta  Manowska.

Manowska podkreśla, że producenci nie zakładają z góry ilu mężczyzn i ile kobiet zakwalifikuje się do programu. Nie wpływają też na ich decyzje. Zdaniem prowadzącej – najlepsze scenariusze pisze samo życie, dlatego reżyser pozostawia uczestnikom duże pole do popisu.

Cały marzec to są zdjęcia do tego odcinka zerowego. Na początku kwietnia  wyemitujemy go i będziemy czekać na listy. Czerwiec, lipiec, sierpień to wakacje na wsi, czyli praca, a od września na antenie kolejna edycja – dodaje Marta  Manowska.

Pierwszy sezon show o rolnikach szukających żony średnio oglądało 4,4 mln osób.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.