Newsy

W kwietniu emisja pilotażowego odcinka nowej edycji programu „Rolnik szuka żony”

2015-03-03  |  06:50

Do udziału w drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” zgłosiło się ponad 1,5 tysiąca osób. Nagrania pilotażowego odcinka prezentującego nowych bohaterów rozpoczną się w marcu, a komu w ten nietypowy sposób udało się znaleźć swoją drugą połowę – okaże się już jesienią. Pierwsza edycja reality show była hitem TVP1 i otrzymała Telekamerę 2015 w kategorii najlepszy program rozrywkowy.

Prowadząca program Marta Manowska przyznaje, że z niecierpliwością czeka na nowe nagrania. Najbardziej ciekawa jest tego, jakie osoby zgłosiły się do programu i czym zaskoczą widzów. Pilotażowy odcinek drugiej serii zostanie wyemitowany w kwietniu.

W odcinku zerowym chcemy pokazać więcej bohaterów  około 13-15. Chcemy pokazać też kobiety, bo zgłosiły się rolniczki, więc dlaczego mamy nie wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Oczywiście decyzje pozostawiamy widzom, a tak naprawdę osobom, które napiszą listy, bo od tego zależy, kto zostanie bohaterem drugiej edycji programu – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marta Manowska, prowadząca program „Rolnik szuka żony”.

Pierwsza edycja programu zyskała rzesze fanów. Żony szukało pięciu rolników z różnych stron Polski. By śledzić losy bohaterów i ich wybranek, co tydzień przed telewizorami zasiadało kilka milionów osób. W nowej edycji programu przewidziane są niewielkie zmiany.

– Główną ze zmian jest parytet płci. Jeżeli zostanie wybrana do programu kobieta, to zobaczymy teraz mężczyzn w charakterze piszących listy i przyjeżdżających do pań – tłumaczy Marta  Manowska.

Manowska podkreśla, że producenci nie zakładają z góry ilu mężczyzn i ile kobiet zakwalifikuje się do programu. Nie wpływają też na ich decyzje. Zdaniem prowadzącej – najlepsze scenariusze pisze samo życie, dlatego reżyser pozostawia uczestnikom duże pole do popisu.

Cały marzec to są zdjęcia do tego odcinka zerowego. Na początku kwietnia  wyemitujemy go i będziemy czekać na listy. Czerwiec, lipiec, sierpień to wakacje na wsi, czyli praca, a od września na antenie kolejna edycja – dodaje Marta  Manowska.

Pierwszy sezon show o rolnikach szukających żony średnio oglądało 4,4 mln osób.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.