Mówi: | Marta Manowska |
Funkcja: | prezenterka |
W kwietniu emisja pilotażowego odcinka nowej edycji programu „Rolnik szuka żony”
Do udziału w drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” zgłosiło się ponad 1,5 tysiąca osób. Nagrania pilotażowego odcinka prezentującego nowych bohaterów rozpoczną się w marcu, a komu w ten nietypowy sposób udało się znaleźć swoją drugą połowę – okaże się już jesienią. Pierwsza edycja reality show była hitem TVP1 i otrzymała Telekamerę 2015 w kategorii najlepszy program rozrywkowy.
Prowadząca program Marta Manowska przyznaje, że z niecierpliwością czeka na nowe nagrania. Najbardziej ciekawa jest tego, jakie osoby zgłosiły się do programu i czym zaskoczą widzów. Pilotażowy odcinek drugiej serii zostanie wyemitowany w kwietniu.
– W odcinku zerowym chcemy pokazać więcej bohaterów – około 13-15. Chcemy pokazać też kobiety, bo zgłosiły się rolniczki, więc dlaczego mamy nie wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Oczywiście decyzje pozostawiamy widzom, a tak naprawdę osobom, które napiszą listy, bo od tego zależy, kto zostanie bohaterem drugiej edycji programu – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marta Manowska, prowadząca program „Rolnik szuka żony”.
Pierwsza edycja programu zyskała rzesze fanów. Żony szukało pięciu rolników z różnych stron Polski. By śledzić losy bohaterów i ich wybranek, co tydzień przed telewizorami zasiadało kilka milionów osób. W nowej edycji programu przewidziane są niewielkie zmiany.
– Główną ze zmian jest parytet płci. Jeżeli zostanie wybrana do programu kobieta, to zobaczymy teraz mężczyzn w charakterze piszących listy i przyjeżdżających do pań – tłumaczy Marta Manowska.
Manowska podkreśla, że producenci nie zakładają z góry ilu mężczyzn i ile kobiet zakwalifikuje się do programu. Nie wpływają też na ich decyzje. Zdaniem prowadzącej – najlepsze scenariusze pisze samo życie, dlatego reżyser pozostawia uczestnikom duże pole do popisu.
– Cały marzec to są zdjęcia do tego odcinka zerowego. Na początku kwietnia wyemitujemy go i będziemy czekać na listy. Czerwiec, lipiec, sierpień to wakacje na wsi, czyli praca, a od września na antenie kolejna edycja – dodaje Marta Manowska.
Pierwszy sezon show o rolnikach szukających żony średnio oglądało 4,4 mln osób.
Czytaj także
- 2024-12-16: Na przewlekłą chorobę nerek cierpi w Polsce 4,5 mln osób. Pacjenci apelują o szerszy dostęp do leczenia, które opóźnia dializy
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
- 2024-11-27: Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-26: Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów
Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.