Mówi: | Marta Manowska |
Funkcja: | prezenterka |
W kwietniu emisja pilotażowego odcinka nowej edycji programu „Rolnik szuka żony”
Do udziału w drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” zgłosiło się ponad 1,5 tysiąca osób. Nagrania pilotażowego odcinka prezentującego nowych bohaterów rozpoczną się w marcu, a komu w ten nietypowy sposób udało się znaleźć swoją drugą połowę – okaże się już jesienią. Pierwsza edycja reality show była hitem TVP1 i otrzymała Telekamerę 2015 w kategorii najlepszy program rozrywkowy.
Prowadząca program Marta Manowska przyznaje, że z niecierpliwością czeka na nowe nagrania. Najbardziej ciekawa jest tego, jakie osoby zgłosiły się do programu i czym zaskoczą widzów. Pilotażowy odcinek drugiej serii zostanie wyemitowany w kwietniu.
– W odcinku zerowym chcemy pokazać więcej bohaterów – około 13-15. Chcemy pokazać też kobiety, bo zgłosiły się rolniczki, więc dlaczego mamy nie wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Oczywiście decyzje pozostawiamy widzom, a tak naprawdę osobom, które napiszą listy, bo od tego zależy, kto zostanie bohaterem drugiej edycji programu – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marta Manowska, prowadząca program „Rolnik szuka żony”.
Pierwsza edycja programu zyskała rzesze fanów. Żony szukało pięciu rolników z różnych stron Polski. By śledzić losy bohaterów i ich wybranek, co tydzień przed telewizorami zasiadało kilka milionów osób. W nowej edycji programu przewidziane są niewielkie zmiany.
– Główną ze zmian jest parytet płci. Jeżeli zostanie wybrana do programu kobieta, to zobaczymy teraz mężczyzn w charakterze piszących listy i przyjeżdżających do pań – tłumaczy Marta Manowska.
Manowska podkreśla, że producenci nie zakładają z góry ilu mężczyzn i ile kobiet zakwalifikuje się do programu. Nie wpływają też na ich decyzje. Zdaniem prowadzącej – najlepsze scenariusze pisze samo życie, dlatego reżyser pozostawia uczestnikom duże pole do popisu.
– Cały marzec to są zdjęcia do tego odcinka zerowego. Na początku kwietnia wyemitujemy go i będziemy czekać na listy. Czerwiec, lipiec, sierpień to wakacje na wsi, czyli praca, a od września na antenie kolejna edycja – dodaje Marta Manowska.
Pierwszy sezon show o rolnikach szukających żony średnio oglądało 4,4 mln osób.
Czytaj także
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2024-09-25: Budowa CPK ma ruszyć w 2026 roku. Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym czasie
- 2024-09-13: Grupa PGE wciąż zwiększa wydatki na inwestycje. Po raz pierwszy przekroczyły 4,5 mld zł
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.