Mówi: | Aleksandra Zdonek |
Funkcja: | kosmetolog |
Firma: | SPA Spearside |
Co dziesiąty mężczyzna chodzi od SPA. Najczęściej wybiera masaże, peelingi i zabiegi relaksacyjne
– Mężczyźni coraz bardziej dbają o siebie i myślą o profilaktyce przeciwstarzeniowej. W tym celu przychodzą na zabiegi pielęgnujące z kosmetykami anti-aging. Również zakupują produkty do pielęgnacji domowej, a także poddają się troszeczkę bardziej inwazyjnym zabiegom złuszczającym bądź silnie nawadniającym skórę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Aleksandra Zdonek, kosmetolog ze SPA Spearside.
Co prawda pierwsza wizyta w ośrodku SPA może być dla mężczyzny dość krępująca, ale kosmetolodzy przekonują, że dobrze jest przełamać barierę i zapewnić sobie dawkę relaksu.
– Mężczyźni przychodzący do SPA zwykle borykają się z takimi problemami jak trądzik, cera mieszana, szara, zmęczona. Mają problemy z rumieniem, z rozszerzonymi naczynkami. Wielu panów ma cerę nadwrażliwą, która potrzebuje ukojenia i nawilżenia naskórka. Na pewno mogą skorzystać z zabiegów złuszczających: może to być mikrodermabrazja lub też terapia peelingiem chemicznym – tłumaczy Aleksandra Zdonek.
Z oferty SPA mężczyźni najczęściej wybierają masaże i zabiegi kosmetyczne. Ale w ośrodkach odnowy biologicznej panowie szukają już nie tylko relaksu i odpoczynku. Chcą także uzyskać profesjonalne porady dotyczące zdrowia i dbania o własny wygląd.
– Panom, którzy przychodzą do SPA z problemem wrastających włosków, możemy zaproponować zabiegi peelingujące, które zdecydowanie ograniczają wrastanie tych włosów w naskórek. Często panowie przychodzą ze skóra podrażnioną wrastaniem bądź goleniem. Wówczas możemy zastosować różne łagodzące zabiegi pielęgnujące z olejkami, maseczkami i przyjemnym masażem, który na pewno ukoi skórę – wyjaśnia Aleksandra Zdonek.
Z badań wynika, że ośrodki SPA odwiedza co dziesiąty Polak. Z myślą o mężczyznach powstają typowo męskie gabinety odnowy ze specjalnie przystosowaną ofertą.
Czytaj także
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-11: Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
- 2024-10-14: Wyniki sprzedaży elektryków w Polsce jedne z najniższych w Europie. Eksperci widzą jednak duży potencjał
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.