Mówi: | Patrycja Markowska |
Funkcja: | wokalistka |
Patrycja Markowska: stylowy mężczyzna nie jest przebrany i nie paraduje w supermetkach
Dobre wychowanie, intelekt i ciekawy zapach to wyznaczniki eleganckiego mężczyzny według Patrycji Markowskiej. Dopiero w następnej kolejności wokalistka zwraca uwagę na strój. Markowska lubi mężczyzn, którzy ubierają się świadomie, a ich strój odzwierciedla osobowość i styl życia.
Zdaniem Patrycji Markowskiej o elegancji mężczyzny nie świadczy strój, lecz przede wszystkim jego cechy charakteru i sposób bycia.
– Pierwsze miejsce to dobre wychowanie, dobry zapach, coś fajnego w oczach, intelekt – wymienia Patrycja Markowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
To nie ubranie przykuwa uwagę wokalistki przy pierwszym spotkaniu. Patrycja Markowska zwraca uwagę przede wszystkim na oczy.
– Potem słucham, jaki ma głos, a potem, co ma do powiedzenia, a na końcu dopiero patrzę, w co jest ubrany – mówi Patrycja Markowska.
Zdaniem wokalistki strój eleganckiego mężczyzny powinien odzwierciedlać jego osobowość. Markowska nie lubi sztuczności i przesady, jaka często jest efektem ślepego podążania za modą i sezonowymi trendami. Jej zdaniem strój przypomina wówczas przebranie, za którym kryje się całkowity brak osobowości.
– Stylowy mężczyzna nie jest wymyślony, nie paraduje w metkach, ale ubiera się chyba dosyć świadomie. Chyba nie lubię przebranych mężczyzn, takich, u których osobowości mało, a na zewnątrz dużo – mówi Patrycja Markowska.
Czytaj także
- 2024-10-18: Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
- 2024-09-30: Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
- 2024-08-08: Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2024-02-23: Polski rynek IT cierpi na niedobór specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Podnoszenie kompetencji cyfrowych kobiet mogłoby częściowo zaradzić tym brakom
- 2024-01-12: Aleksandra Adamska: Na planie serialu „Skazana” bardziej chuligańska i patologiczna część mnie mogła wreszcie ujrzeć światło dzienne jako Pati
- 2023-11-03: Prezes BGK: Współpraca kobiet i mężczyzn daje wartościowe projekty. Zamiast dyskutować o różnicach, trzeba je wykorzystać
- 2023-05-19: Aleksandra Adamska: Serialowa Pati jest tak prawdziwa, bo to trochę moje alter ego. Obie jesteśmy empatyczne, opiekuńcze, ambitne i czułe
- 2023-04-13: Większa równość płci może mieć korzystny wpływ na długowieczność kobiet i mężczyzn. W bogatszych krajach bardziej korzystają na tym panowie
- 2022-09-30: Luka płacowa między kobietami a mężczyznami nie maleje. Wyrównanie różnic może potrwać jeszcze co najmniej 130 lat
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.