Newsy

Patrycja Markowska: stylowy mężczyzna nie jest przebrany i nie paraduje w supermetkach

2015-11-05  |  06:55

Dobre wychowanie, intelekt i ciekawy zapach to wyznaczniki eleganckiego mężczyzny według Patrycji Markowskiej. Dopiero w następnej kolejności wokalistka zwraca uwagę na strój. Markowska lubi mężczyzn, którzy ubierają się świadomie, a ich strój odzwierciedla osobowość i styl życia.

Zdaniem Patrycji Markowskiej o elegancji mężczyzny nie świadczy strój, lecz przede wszystkim jego cechy charakteru i sposób bycia.

Pierwsze miejsce to dobre wychowanie, dobry zapach, coś fajnego w oczach, intelekt – wymienia Patrycja Markowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

To nie ubranie przykuwa uwagę wokalistki przy pierwszym spotkaniu. Patrycja Markowska zwraca uwagę przede wszystkim na oczy.

Potem słucham, jaki ma głos, a potem, co ma do powiedzenia, a na końcu dopiero patrzę, w co jest ubrany – mówi Patrycja Markowska.

Zdaniem wokalistki strój eleganckiego mężczyzny powinien odzwierciedlać jego osobowość. Markowska nie lubi sztuczności i przesady, jaka często jest efektem ślepego podążania za modą i sezonowymi trendami. Jej zdaniem strój przypomina wówczas przebranie, za którym kryje się całkowity brak osobowości.

Stylowy mężczyzna nie jest wymyślony, nie paraduje w metkach, ale ubiera się chyba dosyć świadomie. Chyba nie lubię przebranych mężczyzn, takich, u których osobowości mało, a na zewnątrz dużo – mówi Patrycja Markowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.