Newsy

Mezoroller - nowy sposób na walkę z problemami skóry twarzy

2014-01-15  |  06:35

Problemy z jędrnością skóry twarzy, potrądzikowymi bliznami czy zmarszczkami to zmora niejednej kobiety. Jeśli tradycyjnie stosowane w domu kosmetyki zawodzą, panie często decydują się na mezoterapię. Teraz zabieg można wykonać samemu bądź w gabinecie kosmetycznym przy użycia mezorollera.

– Mezoroller ma za zadanie przede wszystkim pogrubić naskórek, odbudować włókna kolagenowe i elastyczne, spłycić rozstępy, zmarszczki czy wszelkie blizny potrądzikowe. Przede wszystkim odbudować naskórek mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karina Zontek z firmy Bio-Estetic, dystrybutora produktów i urządzeń kosmetycznych.

Mezoroller to niewielkie urządzenie, które w zależności od problemu skórnego wyposażone jest w mikroigły o dwóch różnych długościach. Urządzenie wykonuje na danym obszarze skóry mikronakłócia, dzięki którym poprawia się kondycja skóry.

Po użyciu mezorollera składniki preparatów, które nałożone zostaną podczas zabiegu lepiej wnikają w skórę. Jeśli zabieg wykonywany jest w zakładzie kosmetycznym, specjalista może zaaplikować na twarz m.in. witaminę C, peptydy biomimetyczne, krzem, składniki silnie napinające, ekstrakt z kawioru czy z łososia.

Ważne, aby to były czyste preparaty. Jeżeli jest to możliwe bez konserwantów. Albo w postaci sprayu, albo w postaci pojedynczych ampułek. Żeby to nie były preparaty nabierane czy z kremu, czy pipetką tłumaczy Karina Zontek.

Po wykonaniu masażu przy użyciu mezorollera, skóra twarzy może przez pewien czas być podrażniona. Zaczerwienienie może utrzymywać się do dwóch dni, dopóki skóra się nie zregeneruje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.