Mówi: | Michał Szczygieł |
Funkcja: | wokalista |
Michał Szczygieł: Moja najnowsza propozycja muzyczna to nie tylko uczta dla ucha, ale również ważne przesłanie
Rok 2023 wokalista rozpoczął mocnym akcentem. 5 stycznia zaprezentował bowiem swój najnowszy singiel, który przybliża go do premiery długo wyczekiwanej płyty. Michał Szczygieł podkreśla, że ten album będzie kompilacją różnych stylów muzycznych, a utwór zatytułowany „Nowe sytuacje” jest ostatnim krokiem przed zmianami w repertuarze, które z pewnością zaskoczą fanów jego twórczości. Tak samo jak w przypadku „Adrenaliny” również zdecydował się na współpracę z duetem producenckim Liker$ Music, który – jak sam mówi – jest dla niego gwarantem przebojowego beatu i melodyjnego refrenu.
„Nowe sytuacje” to muzyczna kontynuacja poprzedniego singla, który zajął pierwsze miejsce na AirPlay, zdobył złotą płytę w dwa miesiące po premierze oraz ponad 7 mln streamów na Spotify i tyle samo na YouTubie. Michał Szczygieł wierzy, że nowa propozycja muzyczna również przypadnie do gustu odbiorcom i będzie dla nich bodźcem do zmiany w funkcjonowaniu na różnych płaszczyznach.
– Mój nowy singiel „Nowe sytuacje”, jak wskazuje tytuł, jest o nowych sytuacjach, nowych doznaniach i o niebaniu się podejmowania nowych wyzwań. Opowiada też o tym, że gdy najbliżsi, przyjaciele potrzebują pomocy, to trzeba ich wysłuchać, pomóc im i warto być opoką, bo to wraca. Utwór mówi również o tym, że czasami trzeba zwolnić i złapać swój rytm, złapać bakcyl pasji i sens, który podtrzymuje nasz dobry humor bądź w ogóle życie – mówi agencji Newseria Lifestyle Michał Szczygieł.
Wokalista zaznacza, że ubiegły rok obfitował w wiele wydarzeń, które zapisały się w jego pamięci jako niezwykle miłe wspomnienia i sprawiły, że jest już o kilka kroków dalej na ścieżce zawodowej. Do takich należy chociażby pobyt na Ibizie, gdzie kręcony był klip do utworu „Adrenalina”.
– Na pewno były to koncerty, których nie zapomnę, na pewno też sama premiera „Adrenaliny” i to, co działo się wokół tego singla, a także festiwale telewizyjne, na których grałem. Mimo że nie były nowe, to przeżywałem je trochę inaczej niż wcześniej, więc te uczucia, emocje, które wtedy mi towarzyszyły, były czymś nowym – mówi.
Z kolei teledysk do utworu „Nowe sytuacje” był nagrywany na Malcie. To dla piosenkarza również ważny i intrygujący punkt na mapie świata. Urzekł go nie tylko miejscowy klimat i malownicze krajobrazy, ale również lokalna kuchnia.
– Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo cały czas pracowaliśmy na planie, ale jednak przez podzielność uwagi udało mi się też nacieszyć widokami i pysznymi potrawami. Cały wyjazd na Maltę to cudowne kulinarnie doznania. W każdy dzień musiałem się najeść do syta i to jest obowiązkowy element moich podróży, więc naprawdę, mimo że było pracowicie, to jednak wyciągnąłem z tego fajne wspomnienia, które będą mi długo towarzyszyć – mówi Michał Szczygieł.
Na razie wokalista nie chce zdradzać, czy teledyski do kolejnych jego utworów również będą powstawać w jakichś egzotycznych miejscach, tak by połączyć przyjemne z pożytecznym, czy może zdecyduje się na inne rozwiązania.
– W sumie mega się cieszę z takiej koncepcji klipów za granicą, bo traktuję to jako pracę i też jako przyjemność, bo jednak jest to pewnym sensie przełamaniem mojego życia, bo jak pracuję nad płytą, to większość czasu spędzam w pomieszczeniu, w studiu nagrań – dodaje.
Po premierze nowego singla Michał Szczygieł wybiera się na prawie miesięczną podróż do Azji. Tym razem prywatnie, ale jak zapewnia – będzie szczegółowo relacjonował swoją wyprawę w social mediach.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-11-06: Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.