Newsy

Milena Sadowska: Zdążyłam się już przyzwyczaić do tytułu Miss Polonia. Z każdym kolejnym wyjściem czy wystąpieniem czuję się coraz pewniej

2019-03-07  |  06:22

Miss Polonia 2018 przyznaje, że udział w wyborach to najpiękniejsza przygoda jej życia, ale zupełnie nie spodziewała się wygranej. Podkreśla, że możliwości wizerunkowe, jakie daje korona, pozwalają jej na zaangażowanie się w przeróżne projekty społeczne czy charytatywne. Jej głównym celem jest natomiast założenie fundacji, która będzie pomagać zdolnym dzieciom z małych miejscowości.

Milena Sadowska zdradza, że zawsze marzyła o koronie miss, a do wzięcia udziału w konkursie piękności namówił ją tata. Satysfakcja z wygranej jest ogromna, a nowa Miss Polonia coraz częściej pojawia się na salonach.

– Zdążyłam się już przyzwyczaić do tego tytułu, bardzo się z tego cieszę. Jestem z tego bardzo dumna i podoba mi się fakt, że z każdym kolejnym wyjściem czy wystąpieniem czuję się coraz pewniej, coraz lepiej sobie radzę. I też jestem osobą, która szybko uczy się na błędach, więc wiem, że będę się coraz lepiej w tym otoczeniu czuła – mówi agencji Newseria Lifestyle Milena Sadowska, Miss Polonia 2018.

Milena Sadowska nie kryje radości z korony i tytułu. Nie boi się wyzwań, jakie stawia przed nią show-biznes, i jest otwarta na nowe propozycje zawodowe.

Kiedy wygrałam, uświadomiłam sobie, że tytuł Miss Polonia dał mi życiową szansę i na pewno będę chciała, jak najlepiej ją wykorzystać i dać z siebie sto procent w ciągu całego roku. Jestem przeszczęśliwa i naprawdę nie mogłam uwierzyć, że to spotkało akurat mnie – mówi Milena Sadowska.

Sadowska zdaje sobie sprawę z tego, że tytuł daje jej szansę na karierę, ale też zobowiązuje do określonej działalności. Nowa Miss Polonia zamierza więc godnie wypełniać swoje obowiązki. Zamierza brać udział w życiu społecznym i wspierać akcje charytatywne. Ma też pomysł na własną działalność.

– Chciałabym się skupić na pomocy innym. Jestem w trakcie zakładania fundacji dla dzieci szczególnie utalentowanych, które nie mają możliwości na rozwój, które nie mają na to funduszy czy pochodzą z niewielkich miejscowości, mieszkają daleko od miast. Chciałabym się skupić też na sobie, na rozwoju osobistym, aby po prostu jak najlepiej ten rok wykorzystać i dążyć do zamierzonych celów – mówi Milena Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.