Newsy

Milena Sadowska: Zdążyłam się już przyzwyczaić do tytułu Miss Polonia. Z każdym kolejnym wyjściem czy wystąpieniem czuję się coraz pewniej

2019-03-07  |  06:22

Miss Polonia 2018 przyznaje, że udział w wyborach to najpiękniejsza przygoda jej życia, ale zupełnie nie spodziewała się wygranej. Podkreśla, że możliwości wizerunkowe, jakie daje korona, pozwalają jej na zaangażowanie się w przeróżne projekty społeczne czy charytatywne. Jej głównym celem jest natomiast założenie fundacji, która będzie pomagać zdolnym dzieciom z małych miejscowości.

Milena Sadowska zdradza, że zawsze marzyła o koronie miss, a do wzięcia udziału w konkursie piękności namówił ją tata. Satysfakcja z wygranej jest ogromna, a nowa Miss Polonia coraz częściej pojawia się na salonach.

– Zdążyłam się już przyzwyczaić do tego tytułu, bardzo się z tego cieszę. Jestem z tego bardzo dumna i podoba mi się fakt, że z każdym kolejnym wyjściem czy wystąpieniem czuję się coraz pewniej, coraz lepiej sobie radzę. I też jestem osobą, która szybko uczy się na błędach, więc wiem, że będę się coraz lepiej w tym otoczeniu czuła – mówi agencji Newseria Lifestyle Milena Sadowska, Miss Polonia 2018.

Milena Sadowska nie kryje radości z korony i tytułu. Nie boi się wyzwań, jakie stawia przed nią show-biznes, i jest otwarta na nowe propozycje zawodowe.

Kiedy wygrałam, uświadomiłam sobie, że tytuł Miss Polonia dał mi życiową szansę i na pewno będę chciała, jak najlepiej ją wykorzystać i dać z siebie sto procent w ciągu całego roku. Jestem przeszczęśliwa i naprawdę nie mogłam uwierzyć, że to spotkało akurat mnie – mówi Milena Sadowska.

Sadowska zdaje sobie sprawę z tego, że tytuł daje jej szansę na karierę, ale też zobowiązuje do określonej działalności. Nowa Miss Polonia zamierza więc godnie wypełniać swoje obowiązki. Zamierza brać udział w życiu społecznym i wspierać akcje charytatywne. Ma też pomysł na własną działalność.

– Chciałabym się skupić na pomocy innym. Jestem w trakcie zakładania fundacji dla dzieci szczególnie utalentowanych, które nie mają możliwości na rozwój, które nie mają na to funduszy czy pochodzą z niewielkich miejscowości, mieszkają daleko od miast. Chciałabym się skupić też na sobie, na rozwoju osobistym, aby po prostu jak najlepiej ten rok wykorzystać i dążyć do zamierzonych celów – mówi Milena Sadowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy