Mówi: | Miuosh |
Funkcja: | wokalista |
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
– Jest to dla mnie nowy świat, nie ukrywam, musiałem się w nim trochę otrzaskać, ale naprawdę mam same pozytywne wrażenie. Jestem zadowolony ze współpracy ze wszystkimi ludźmi, którzy pracują nad tą produkcją, jestem zachwycony moimi przyjaciółmi z jury i jestem mocno zaszczycony tym, że przyszło mi zobaczyć na scenie takich znakomitych wykonawców i usłyszeć taką muzykę – mówi agencji Newseria Lifestyle Miuosh.
Artysta zaznacza, że muzyczne talent show Polsatu realizowane jest z ogromnym rozmachem. Studio, w którym nagrywane są nowe odcinki programu, przerosło jego oczekiwania i wyobrażenia. Teraz już wie, jak ważna w tym przedsięwzięciu jest praca zespołowa.
– To jest inny świat, po prostu to jest rozmach, to jest masa ludzi, którzy ze sobą współpracują i muszą przez te naście godzin utrzymać w ryzach nas i publiczność. Pod kątem produkcyjnym jest to fenomenalnie zorganizowany temat – mówi.
Jako osoba, która ma doświadczenie w produkcji muzyki i organizacji koncertów, Miuosh zauważa różnicę pomiędzy tym, co sam robi, a realizacją takiego programu.
– Bardzo mnie to ciekawi, bo sam jestem trochę producentem tego wszystkiego, czym się zajmuję w studiu, a potem na scenach w całej Polsce. Współorganizuję swoje trasy koncertowe i lubię sprawdzać, co wymyślili ludzie od światła, jak brzmi coś nowego, lubię też wprowadzać na scenę jakieś elementy pozamuzyczne na scenę i w swoim czasie miałem dużo wspólnego z teatrem, ale czegoś takiego jak w studiu „MBTM” jeszcze nie przeżyłem – mówi.
Miuosh z dużą uwagą obserwuje to, co się dzieje na planie „Must Be the Music”, wyciąga wnioski i ma nadzieję, że kiedyś będzie mógł to w jakiś sposób wykorzystać w swojej działalności i twórczości.
– Codziennie staram się czegoś uczyć i na pewno to jest masa doświadczenia, które chciałbym wziąć ze sobą gdzieś dalej – dodaje.
Oprócz Miuosha w 12. edycji muzycznego show Polsatu solistów i zespoły oceniać będą: Natalia Szroeder, Dawid Kwiatkowski i Sebastian Karpiel-Bułecka. W roli gospodarzy zobaczymy: Macieja Rocka, Adama Zdrójkowskiego i Patricię Kazadi. Premiera „Must Be the Music” wiosną 2025 roku w Polsacie.
Czytaj także
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.