Newsy

Ada Fijał: Bardzo się cieszę, że dostałam program bliski ekologii, niemarnowania ubrań i energii

2018-08-16  |  05:45

Aktorka podkreśla, że marzył się jej właśnie taki program, który miałby dużą wartość praktyczną, bo przecież każda kobieta ma w szafie takie ubrania, których już od dawna nie nosi, a jednocześnie nie chce ich wyrzucać na śmietnik. W „Stylowej odnowie” aktorka we współpracy z projektantem i krawcem Michałem Szulcem pokażą widzom, jak tanio i w łatwy sposób można sprawić, że niemodne lub nudne części garderoby znów będą cieszyły oko.

Ada Fijał ma nadzieję, ze każdy odcinek „Stylowej odnowy” rzuci nowe światło na nasze garderoby. Uczestniczki będą bowiem przynosić do studia swoje stare ubrania, buty i dodatki, a aktorka i Michał Szulc wybiorą rzeczy, które można ciekawie przerobić, przefarbować lub ozdobić.

– Bardzo się cieszę, że będę prowadzić nowy program w TVN Style. Nazywać się będzie „Stylowa odnowa”. Będziemy w nim przerabiać rzeczy, które uczestniczki mają w swoich szafach, których nie noszą albo których nigdy nie założyły, albo które im się już znudziły, na zupełnie nowe. Wraz z projektantem Michałem Szulcem będziemy nadawać im drugie życie, będziemy zmieniać je w takie, które będą pasowały do naszych uczestniczek i będziemy pokazywać, że prostym sposobem można coś zmienić – mówi agencji Newseria Ada Fijał, aktorka.

Dzięki przeróbkom przestarzałej garderoby, nietypowym zestawieniom oraz sprytnym patentom prowadzący udowodnią, że na bazie niedrogich ubrań można stworzyć interesujące kreacje. Ada Fijał, która jest pasjonatką mody, nie ukrywa, że marzył się jej właśnie taki projekt.

– Bardzo się cieszę, że dostałam program, który jest blisko ekologii, blisko niemarnowania rzeczy, ubrań, niemarnowania energii, odtwarzania jej wręcz z tego, co już mamy. Bardzo się cieszę, że to jest taki pozytywny wydźwięk tego i że każda z nas może zrobić coś własnego, indywidualnego, coś dla siebie, a nie tylko wydawać te pieniądze bez większego zastanowienia się. Jest to bardzo bliskie moim zainteresowaniom, więc bardzo się cieszę – mówi Ada Fijał.

Dla widzów przygotowano także praktyczne porady, które pomogą w przerabianiu ubrań, nadawaniu garderobie nowego życia i zabawie modą. Fijał wierzy, że program okaże się strzałem w dziesiątkę, bo będzie dla kobiet nieskończonym źródłem inspiracji.

– Jest taka nasza energia, którą powinnyśmy się wspierać, którą powinnyśmy gromadzić i dawać sobie tę moc. Kiedyś kobiety się gromadziły w jakichś kręgach, szydełkowały i wyszywały, teraz gromadzimy się, oglądając programy albo je produkując, i razem zastanawiamy się, co zrobić, żeby podobało się to kobietom i żeby takie rady w naszych programach dać, żeby kobiety były w stanie je powtórzyć i zastosować w swoim życiu – mówi Ada Fijał.

Ada Fijał uchodzi za jedną z najlepiej ubranych gwiazd w polskim show-biznesie. Często zachwyca niecodziennymi, ale bardzo trafionymi stylizacjami. Przez kilka lat wraz z Joanną Horodyńską oceniała styl gwiazd w magazynie „Party”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.