Mówi: | Dominika Fedyk-Wolanin |
Funkcja: | media director |
Firma: | Marmorin |
Ewa Minge projektuje łazienki
Ewa Minge postanowiła udowodnić, że zna się nie tylko na modzie. We współpracy z polską firmą Marmorin zaprojektowała wanny, umywalki i akcesoria łazienkowe. Współpraca z firmą zaczęła się jednak nie od łazienek, a od projektu wyspy kuchennej do domu pokazowego Villa Natura.
- Ewa Minge zaprojektowała bardzo oryginalną i efektowną wyspę na kształt otwartej walizki. Pomysł był taki, że kobieta, kiedy w jej życiu nadchodzą zmiany, wyprowadza się z domu i pierwsze co zabiera, to jest to walizka. I właśnie ta walizka stała się inspiracją do stworzenia wyspy, wykonanej właśnie w zakładach Marmorinu - opowiada Dominika Fedyk-Wolanin, media director firmy Marmorin.
Obie strony ze współpracy były zadowolone, więc na kuchni się nie skończyło. Najnowsza kolekcja Interior Design to produkty do luksusowej łazienki, bo - jak przekonuje Dominika Fedyk-Wolanin - to świątynia kobiety.
- Łazienkę traktujemy jako azyl przed tzw. światem, czyli azyl przed stresem, pracą, dziećmi czy mężem. Święty spokój, czas dla siebie, czas na zabiegi upiększające i przestrzeń, która jest nie tylko takim cichym i miłym azylem, ale jest także azylem miłym w dotyku - tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Ewa Minge jednak na łazienkach nie kończy. Razem z architektami stworzyła koncepcję swojego pierwszego budynku. Polka chce, żeby był on wyjątkowym projektem na skalę światową.
Czytaj także
- 2024-11-18: Polscy producenci żywności obawiają się utraty unijnych rynków zbytu. Wszystko przez umowę z krajami Ameryki Południowej
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-21: Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-10: Niewystarczające finansowanie polskiej nauki. Badacze rezygnują albo wyjeżdżają za granicę
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-11: Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nowe technologie
Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
Aktor nie ma wątpliwości, że sztuczna inteligencja będzie miała wpływ na zawody artystyczne, w tym aktorstwo, dubbing i lektorstwo. Zaznacza też, że może wprowadzać ludzi w błąd, bo na przykład kiedyś na jego temat wygenerowała nieprawdziwe informacje. Dlatego też podkreśla potrzebę stworzenia ram prawnych, aby chronić ludzi przed nieautoryzowanym używaniem ich wizerunku i tożsamości.
Gwiazdy
Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze
Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.
Handel
Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież
Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.