Mówi: | Anna Nowak-Ibisz, aktorka, prezenterka telewizyjna Dorota Gardias, prezenterka telewizyjna Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel Tomasz Oświeciński , aktor |
Gwiazdy: Buty muszą być przede wszystkim wygodne. Dobranie odpowiedniego rozmiaru bywa jednak bardzo trudne
Buty to część garderoby, którą dość trudno dobrać. Problemem jest nie fason, lecz fakt, że firmy stosują różne rozmiarówki. Tomasz Oświeciński i Kamil Pawelski przyznają, że zdarzało im się kupić obuwie niepasujące rozmiarem. Anna Nowak-Ibisz, aby uniknąć tego rodzaju wpadek, pozostaje wierna kilku ulubionym markom.
Dla większości polskich gwiazd najważniejszą cechą dobrego obuwia jest wygoda jego noszenia. Anna Nowak-Ibisz twierdzi, że nawet w pracy rzadko można ją zobaczyć w butach na wysokim obcasie. Preferuje modele, które odpowiadają jej temperamentowi, a więc pozwalają na szybkie życie w ciągłym biegu. Gwiazda ma też swój sposób na kupowanie wyłącznie idealnie pasujących jej butów.
– Od lat trzymam się tych samych marek. Od lat uważam, że jednym z najwygodniejszych modeli butów są buty niemieckie, które kocham, w których zwiedziłam cały Nowy Jork – mówi prezenterka.
Wygodę użytkowania zapewnia przede wszystkim odpowiedni rozmiar, jego dobranie nie jest jednak łatwe. Wie coś o tym Kamil Pawelski, który przyznaje, że jemu także zdarzały się wpadki zakupowe.
– Stopa lewa ze stopą prawą z reguły się różnią, bardzo często jest też tak, że kupuję szybko, czyli coś oglądam w internecie, mam wrażenie, że ten rozmiar będzie moim rozmiarem, a później się okazuje, że zupełnie nie, więc czasami mi się tak zdarza, ale na szczęście coraz mniej – mówi autor bloga Ekskluzywny Menel.
Także Tomasz Oświeciński ma na koncie nietrafione zakupy w sieci. Najczęściej problemem jest właśnie rozmiar – rzadko kiedy aktorowi udaje się wybrać właściwy, dobrze na niego pasujący. Mimo to często kupuje w sklepach internetowych, nie lubi bowiem zakupów w placówkach stacjonarnych – chodzenie po centrach handlowych uważa za najgorszą rzecz, jaka może mu się przytrafić. Oświeciński zyskał w ostatnim czasie ogromną popularność i w miejscach publicznych jest często zaczepiany przez fanów.
– W centrum handlowym więcej spędzam czasu na rozdawaniu autografów i robieniu zdjęć niż na tym, żeby coś znaleźć, więc to jest trudna sprawa. Broń Boże, nie mam do ludzi nic, bo wiem, że bez tych ludzi nie istnieję i dziękuję wam za to, że jestem takim lubianym gościem, natomiast trochę to przeszkadza, kiedy się robi zakupy – mówi aktor.
Anna Nowak-Ibisz również uważa, że zakupy w internecie to duża wygoda, dlatego podoba jej się nowoczesne rozwiązanie, jakim jest esize.me –przełomowy system pomiaru stóp, który wprowadza sklep eobuwie.pl. Pozwala on dokonać zakupów online w dowolnym czasie i dowolnym miejscu, bez ryzyka kupienia złego rozmiaru butów. Wystarczy wykonać skan 3D stopy w jednym z wybranych miejsc skanowania w Polsce, a na tej podstawie system sam wskaże właściwy rozmiar już z niemal 40 tys. modeli butów pochodzących od prawie 500 marek dostępnych na eobuwie.pl
– Bardzo mi się podoba ten pomysł, chętnie skorzystam. Tak się stało, że jak kupowałam buty, to zawsze pasowały, ale myślę, że miałam dużo szczęścia, ponieważ co firma, to trochę jednak różna rozmiarówka, różnie wyprofilowane buty. Myślę, że to też jest bardzo ważne, także genialny pomysł – mówi Dorota Gardias.
Prezenterka uważa, że technologia ta, zaczerpnięta z gabinetów ortopedycznych, szczególnie dobrze sprawdzi się w przypadku osób cierpiących z powodu różnego rodzaju schorzeń i deformacji stóp. Jej zdaniem jest to także świetne rozwiązanie dla rodziców kupujących buty dla swoich dzieci. Opinię tę podziela Tomasz Oświeciński, którego córka często upiera się przy zakupie danego modelu butów, mimo że zdaniem ojca wybrała niewłaściwy rozmiar.
– Mówi: Tato, one są dobre. – Maja, one są duże. – Tato, one są dobre. Tutaj nie będzie mogła mi mówić, czy są dobre, za małe, czy za duże, będę wiedział sam, że to są odpowiednie buty dla niej, więc to jest świetna opcja – mówi aktor.
– Dziecko pojedzie raz, z łachy jeden raz, a potem już nie chce jechać, bo dzieci męczy mierzenie butów, dzieci w ogóle męczy mierzenie ubrań, stąd też umiejętności nasze matczyne kupowania wszystkiego na oko, ale często my, kobiety, chcemy wiedzieć, że ten but będzie tym butem, będzie leżał tak, jak chcę, żeby leżał i nie będzie mnie po prostu cisnął – dodaje Anna Nowak-Ibisz.
Także Dorota Gardias dostrzega pozytywny wpływ takiego rozwiązania. Szczególnie ważny jest dla niej prawidłowy dobór obuwia dla córki.
– Wygodny but to też nasze zdrowie. Mam 5-letnią córkę i też bardzo mi zależy na tym, żeby jej stópki były zdrowe, niezdeformowane, żeby jej się fajnie biegało, skakało i żeby też była bezpieczna, ponieważ u takiego małego dzieciaka to, jak ten but jest wyprofilowany, czy dobrze trzyma kostkę, to też jest bardzo ważne – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W systemie esize.me, który wprowadza sklep eobuwie.pl, klienci będą mogli zeskanować swoje stopy, a program dobierze dla nich idealny rozmiar buta. Dzięki temu można wyeliminować niedogodności związane z mierzeniem butów czy różną rozmiarówką stosowaną przez producentów. Stopy można bezpłatnie zeskanować w galeriach handlowych i stacjonarnych sklepach eobuwie.pl.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.