Newsy

Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs Beauty już wkrótce w Polsce

2014-12-09  |  06:40

Marc Jacobs Beauty to ponad 150 nowatorskich produktów do makijażu. Wśród nich znalazły się zarówno kosmetyki dla kobiet, jak i dla mężczyzn, m.in. korektor korygujący niedoskonałości skóry i usuwający oznaki nieprzespanej nocy. Po blisko roku od debiutu na rynku amerykańskim kosmetyki kolorowe Marc Jacobs trafią także na polski rynek.

Marc Jacobs to jeden z najbardziej znanych amerykańskich projektantów mody. Znany jest przede wszystkim z tego, że przy projektowaniu kolekcji nie kieruje się obowiązującymi trendami. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Perry Ellis Gold Thimble Award czy The Women’s Designer of the Year Award. Przez 16 lat pełnił funkcję dyrektora w domu mody Louis Vuitton. Jest również twórcą własnej linii ubrań Marc Jacobs oraz nieco tańszej kolekcji Marc by Marc Jacobs. Projektant z sukcesem wprowadził też na rynek kolekcję klasycznych, ponadczasowych zegarków oraz perfumy sygnowane swoim nazwiskiem. W 2013 roku Marc Jacobs we współpracy z siecią perfumerii Sephora stworzył linię kosmetyków do makijażu.

Marc Jacobs długo przygotowywał się do lansowania swojej pierwszej linii kosmetyków kolorowych. Miała ona swoją premierę na rynku amerykańskim, gdzie osiągnęła tak ogromnym sukcesem, że Europa musiała kilka miesięcy poczekać na pojawienie się tejże linii. Wielu projektantów marzy o tym, by oprócz kolekcji prêt-à-porter czy wręcz nawet haute couture również ich nazwiskiem były sygnowane kosmetyki. W przypadku Marca Jacobsa przygoda rozpoczęła się od perfum, a skończyła na kosmetykach kolorowych – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Oferta Marc Jacobs Beauty obejmuje 157 produktów, w tym zarówno nowatorskich kosmetyków, jak i ekskluzywnych pędzli do makijażu. Wśród kosmetyków kolorowych znalazły się m.in. dwa rodzaje podkładów, lakiery do paznokci, cienie do powiek, pudry, eyelinery i tusze, zmywane tylko przy pomocy ciepłej wody. Marc Jacobs oferuje także aż trzy produkty do makijażu przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Są to preparat do makijażu brwi, korektor i balsam do ust. Marc Jacobs przyznał, że przy tworzeniu linii do makijażu inspirowała go idea przeistaczania się w osobę, którą chciałoby się być.

– Kosmetyki sygnowane nazwiskiem wielkiego projektanta po pierwsze budzą ciekawość i z tego względu po raz pierwszy sięgają po nie konsumentki. Natomiast linia kosmetyków kolorowych stanowi też przedsmak przygody z wielką modą. Mogę marzyć o torbie Marca Jacobsa, ale najpierw mogę nałożyć szminkę sygnowaną jego nazwiskiem i rozpocząć w ten sposób przygodę z wielkim projektantem – mówi Sergiusz Osmański.

Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs już wkrótce będą dostępne także w Polsce, wyłącznie w sieci Sephora. To już kolejna znana marka, która pojawi się w ofercie perfumerii, po takich, jak Jimmy Choo, Diane von Furstenberg i Fred Farrugia. Sephora chce bowiem dawać swoim klientkom kosmetyki nie tylko bardzo dobre jakościowo, lecz także przyciągające ich uwagę ze względu na koneksje ze światem wielkiej mody czy luksusu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.