Newsy

Louis Vuitton stworzył luksusową kolekcję toreb podróżnych dla BMW i8

2014-09-17  |  06:40
Mówi:Aneta Kręglicka (bizneswoman, modelka)
Małgorzata Cecherz-Kowalska (dyrektor marketingu BMW)
  • MP4
  • Nowa kolekcja toreb bagażowych Louis Vuitton pod względem stylistyki, rozmiaru i kolorystyki zainspirowana została nowym modelem BMW i8. Wykonane z włókien węglowych torby podróżne przeznaczone są dla osób lubiących bawić się modą oraz pragnących wykreować wokół siebie aurę luksusu i tajemniczości. Kolekcja ta jest już dostępna także w polskim salonie Louis Vuitton.

    Zestaw bagaży Louis Vuitton dla najnowszego modelu BMW i8 Plug-In Hybrid obejmuje dwie torby podróżne, jedną torbę na akta oraz torbę na suknie i garnitury. Ekskluzywne torby, podobnie jak kabina BMW, wykonane są z włókien węglowych. Jest to materiał bardzo lekki, ale jednocześnie niezwykle trwały i mocny. Dzięki temu torby podróżne są wyjątkowo odporne na uderzenia, rozdarcia i dziurawienie, które często przydarzają się w podróży. Kolekcja stworzona dla BMW ma udowodnić, że można podróżować wygodnie, a zarazem z klasą, oraz że możliwe jest połączenie sztuki użytkowej i mody.

    Są osoby, dla których sztuka podróżowania nie jest wcale sztuką, jest po prostu przemieszczaniem się z miejsca na miejsce. Ale są osoby, które czerpią z tego radość. I to jest idealne rozwiązanie, żeby zabrać swoje najbardziej potrzebne rzeczy, a jednocześnie zaprezentować je w sposób najbardziej jakościowy – mówi Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dzięki zastosowaniu włókien węglowych kolor serii bagażowej dopasowana jest do barw samochodu BMW i8. Torby mają znak firmowy Louis Vuitton, czyli szachownicę i logotyp. Ich rozmiary przystosowane są do wymiarów wnętrza i bagażnika nowego modelu BMW.

    Moda nas wszystkich inspiruje, każdego w różny sposób. Bardzo mi się podoba, że wielu projektantów próbuje nawiązać kontakt i współpracę z markami można powiedzieć użytkowymi, które trochę przybliżają nas do tej mody i do luksusu. A więc Karl Lagerfeld, który projektuje sprzęty treningowe, Stella McCartney, która projektuje dla marek sportowych – mówi Aneta Kręglicka.

    Nowa kolekcja Louis Vuitton była dostępna na zamówienie już od kwietnia w wybranych salonach na całym świecie, m.in. w Monachium, Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Teraz torby z karbonu trafiły do Polski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

    Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

    Problemy społeczne

    Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

    Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

    Muzyka

    Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

    Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.