Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Maja Sablewska: Instagram to dla mnie ogromne źródło inspiracji. W ogóle nie ma teraz lepszego miejsca, gdzie można się inspirować stylem życia, ubraniami, podróżami czy jedzeniem
Stylistka przyznaje, że dla niej Instagram w tej chwili stanowi największą kopalnię inspiracji i trendów. To zbiór pięknych kadrów, a także doskonałe narzędzie autopromocji. Ten portal społecznościowy wykreował wiele gwiazd, a jedna z nich – wnuczka byłego premiera Monika Miller – będzie właśnie uczestniczką kolejnej edycji programu „SOS – Sablewska od stylu”.
Maję Sablewską na Instagramie obserwuje blisko 350 tys. osób, z kolei sama stylistka zainteresowana jest ponad 300 profilami. Chętnie wrzuca też do sieci swoje zdjęcia. Czasem inspiruje, innym razem prowokuje i nie zaprzecza, że jest uzależniona.
– Absolutnie Instagram to dla mnie ogromne źródło inspiracji. W ogóle nie ma teraz moim zdaniem lepszego miejsca, gdzie można się inspirować stylem życia, stylem, w ogóle ubraniami, ale też podróżami, jedzeniem, zdrowym jedzeniem, którego jestem fanem – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska.
Wiosną stylistka zadebiutowała z nowym projektu – „SOS – Sablewska od stylu”, w którym ma tylko 48 godzin na metamorfozę i pokazuje więcej różnych stylizacji. Ku końcowi zbliżają się właśnie prace na planie drugiego sezonu tego programu.
– Idzie jesień, w związku z tym druga edycja mojego programu „SOS – Sablewska od stylu”, a w nim kolejny raz naprawdę piękni ludzie, wspaniałe przypadki i znowu ekipa profesjonalistów, która ma jedno zadanie – pomagać i wydobywać z ludzi ich własny styl – mówi Maja Sablewska.
Sablewska podkreśla, że ta edycja programu będzie się nieco różniła od poprzedniej. Jest to wynikiem m.in. tego, że Instagram wykreował wiele gwiazd.
– Po raz pierwszy złamałam swoje niegdyś przyrzeczenie, że nie będę zajmowała się gwiazdami, ale ponieważ Instagram to już jest takie źródło, gdzie każda osoba może być gwiazdą, czy jest znana z telewizji czy nie, może być gwiazdą, w związki z tym mam taką perełkę w drugiej edycji, która jest gwiazdą Instagrama, jest znana, popularna, jej robię metamorfozę – mówi Maja Sablewska.
Gwiazdą Instagrama, którą Sablewska zaprosiła do swojego programu, jest Monika Miller. Wnuczka byłego premiera znana jest m.in. z kontrowersyjnych wyznań, jak choćby to dotyczące biseksualności. Chętnie prowokuje ekstrawaganckim wizerunkiem. Podobnie jak stylistka bardzo lubi tatuaże.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.