Mówi: | Ola Ciupa |
Funkcja: | DJ, modelka |
Ola Ciupa: Nie umiem nic wyszperać na wyprzedażach. Muszę mieć przed oczami najnowszą kolekcję i z tego coś wybrać
Modelka przyznaje, że choć wcześniej była sceptycznie nastawiona do zakupów online, to teraz w zupełności przekonała się do takiej formy kupowania – szczególnie ubrań, dodatków i kosmetyków. Modelka docenia tę możliwość, że jeśli nie trafi się z kolorem, rozmiarem czy fasonem, to dany towar można zareklamować i zwrócić. Zakupy przez internet są dla niej formą relaksu. Zwykle nie czeka na wyprzedaże, woli wybierać propozycje z najnowszych kolekcji.
– Coraz częściej kupuję przez internet. Jeszcze do niedawna mówiłam, że wolę iść do sklepu, przymierzyć, bo nie wiem, czy będzie na mnie pasowało jak zamówię przez Internet. Natomiast okazuje się, że jest to bardzo proste, bo jeżeli coś jest złe, źle dobrany rozmiar, to po prostu wystarczy odesłać i jest to dużo wygodniejsze, więc ja coraz częściej kupuję przez Internet – mówi agencji Newseria Ola Ciupa, DJ, modelka.
Ciupa podkreśla, że zakupy w sieci dają ten komfort, że nie trzeba ich planować, rezerwować czasu czy spędzać wielu godzin w kolejce do przymierzalni. Wybrany towar można kupić o każdej porze dnia i nocy, nie ruszając się z domu.
– Nawet jest to dla mnie taki moment relaksu jak już wracam do domu, wszystko co miałam zrobić jest zrobione i odpalam sobie komputer i wchodzę popatrzeć na jakieś strony z ciuchami, z butami, więc zdecydowanie przerzuciłam się ostatnio na zakupy w internecie – mówi Ola Ciupa.
Modelka przyznaje, że gdy coś jej się szczególnie spodoba to nie czeka na obniżkę ceny. Posezonowe wyprzedaże nie są więc dla niej żadną okazją.
– Ja niestety nie jestem typem osoby, która umie coś wyszperać na wyprzedażach, do tego trzeba mieć jakiś talent. Raczej muszę mieć przed oczami najnowszą kolekcję i z tego jestem w stanie coś wybrać, ale jak jest wyprzedaż, jest strasznie dużo rzeczy, to nie jestem w stanie wybrać czegoś fajnego – mówi Ola Ciupa.
Ola Ciupa lubi modowe nowości, dużą satysfakcję sprawia jej również szafa pełna ubrań. Jednak gdyby miała kategoryzować, to nie nazwałaby siebie zakupoholiczką.
– To zależy, bo z jednej strony nie, bo uważam, że jestem rozsądna, kiedy coś kupuję, a z drugiej strony jednak robię to w sumie często. Mam kilka sukienek, które są bardzo obcisłe i wiem, że na ten moment ich nie założę, bo nie mam aż tak idealnej figury, ale cały czas mam nadzieję, że kiedyś to się wydarzy, jako motywacja trzymam je w szafie – mówi Ola Ciupa.
Czytaj także
- 2024-12-06: Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2024-12-06: Polska nie powołała jeszcze koordynatora ds. usług cyfrowych. Projekt przepisów na etapie prac w rządzie
- 2024-12-11: Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
- 2024-11-22: Artur Barciś: Od sztucznej inteligencji dowiedziałem się, że zmarłem na scenie. Dla niej jestem kompletnie nikim
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.