Newsy

Pierścionek z diamentem wciąż najpopularniejszy na zaręczyny

2014-03-27  |  06:35
Mówi:Monika Klejewska
Funkcja:menadżer ds. marketingu
Firma:YES
  • MP4
  • Kobiety w Polsce najczęściej chcą podczas zaręczyn dostać biżuterię z diamentem. W tym sezonie w modzie jest obdarowanie pierścionkiem z diamentem oprawionym w białym złocie. Ma to podkreślać czystość i blask kamienia.

    –  Klasyczny pierścionek z diamentem jest na oświadczyny najlepszy. Każda kobieta będzie szczęśliwa, nosząc taki pierścionek na palcu. Im bardziej będzie on błyszczał, tym lepiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Klejewska, menadżer ds. marketingu firmy jubilerskiej YES.

    Pierścionki z diamentami nie wyjdą z mody przez kolejne lata. Taki trend umacnia się w Polsce z roku na rok. Wpływ na to mają m.in. amerykańskie gwiazdy, które od lat popularyzują taką biżuterię. Angelina Jolie nosi 8-karatowy diament w pierścionku, który otrzymała od Brada Pitta, Kim Kardashian ma pierścionek z ogromnym, 20-karatowym diamentem, zaś Beyonce na zaręczyny otrzymała od Jaya Z pierścionek z diamentem 18-karatowym.

    Kult pierścionka zaręczynowego w Stanach Zjednoczonych jest mocniejszy niż w Europie, nie tylko w Polsce. Na pierścionek zaręczynowy wydaje się co najmniej podwójne miesięczne wynagrodzenie  –  wyjaśnia  Monika Klejewska.

    W Polsce pierścionek z niewielkim diamentem można kupić już za kilkaset złotych. Przed wizytą w sklepie warto przejrzeć strony internetowe salonów  jubilerskich i poszukać odpowiedniego wzoru.

    –  Warto zrobić taki krótki research. W domowym zaciszu można zobaczyć wszystkie wzory i dyskretnie podpytać, co podoba się wybrance – radzi Monika Klejewska.

    Hitem w salonie jubilerskim YES jest ostatnio pierścionek z diamentem Metropolitan.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

    Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

    Uroda

    Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

    Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

    Ochrona środowiska

    Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

    Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.