Mówi: | Monika Klejewska |
Funkcja: | menadżer ds. marketingu |
Firma: | YES |
Pierścionek z diamentem wciąż najpopularniejszy na zaręczyny
– Klasyczny pierścionek z diamentem jest na oświadczyny najlepszy. Każda kobieta będzie szczęśliwa, nosząc taki pierścionek na palcu. Im bardziej będzie on błyszczał, tym lepiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Klejewska, menadżer ds. marketingu firmy jubilerskiej YES.
Pierścionki z diamentami nie wyjdą z mody przez kolejne lata. Taki trend umacnia się w Polsce z roku na rok. Wpływ na to mają m.in. amerykańskie gwiazdy, które od lat popularyzują taką biżuterię. Angelina Jolie nosi 8-karatowy diament w pierścionku, który otrzymała od Brada Pitta, Kim Kardashian ma pierścionek z ogromnym, 20-karatowym diamentem, zaś Beyonce na zaręczyny otrzymała od Jaya Z pierścionek z diamentem 18-karatowym.
– Kult pierścionka zaręczynowego w Stanach Zjednoczonych jest mocniejszy niż w Europie, nie tylko w Polsce. Na pierścionek zaręczynowy wydaje się co najmniej podwójne miesięczne wynagrodzenie – wyjaśnia Monika Klejewska.
W Polsce pierścionek z niewielkim diamentem można kupić już za kilkaset złotych. Przed wizytą w sklepie warto przejrzeć strony internetowe salonów jubilerskich i poszukać odpowiedniego wzoru.
– Warto zrobić taki krótki research. W domowym zaciszu można zobaczyć wszystkie wzory i dyskretnie podpytać, co podoba się wybrance – radzi Monika Klejewska.
Hitem w salonie jubilerskim YES jest ostatnio pierścionek z diamentem Metropolitan.
Czytaj także
- 2025-03-21: Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów
- 2025-03-26: Złoto przebiło barierę 3 tys. dol. za uncję. Sytuacja na świecie wskazuje na dalsze wzrosty cen
- 2024-12-06: Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
- 2024-11-18: J. Jelonek i O. Kubiak: Po ślubie za granicą w świetle polskiego prawa dalej będziemy niewidoczni. Walczymy o traktowanie na równi z parami heteroseksualnymi
- 2024-07-15: Rynek znów wierzy w obniżki stóp w USA po wakacjach, w Polsce się na nie nie zanosi. To zwiastuje umocnienie złotego, osłabienie dolara i wzrost cen złota
- 2024-04-10: Miliardowe wydatki operatorów na infrastrukturę telekomunikacyjną. Barierą inwestycyjną wciąż pozostają formalności
- 2024-03-11: Świadomość inwestycyjna mocno wzrosła w ciągu kilku ostatnich lat. Kobiety są nieco ostrożniejszymi inwestorkami niż mężczyźni
- 2023-11-23: Coraz więcej Polaków regularnie inwestuje swoje oszczędności. Edukacja i rozwój własny najpopularniejszym obszarem inwestycji
- 2023-11-21: Cena złota pozostaje blisko maksimów, czemu sprzyjają napięcia geopolityczne. Inwestorzy detaliczni kupują jednak mniej sztabek i monet niż w rekordowym 2022 roku
- 2023-11-09: Banki centralne na potęgę kupują złoto do swoich rezerw. Notowanie kruszcu coraz wyższe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.