Newsy

Pierścionek z diamentem wciąż najpopularniejszy na zaręczyny

2014-03-27  |  06:35
Mówi:Monika Klejewska
Funkcja:menadżer ds. marketingu
Firma:YES
  • MP4
  • Kobiety w Polsce najczęściej chcą podczas zaręczyn dostać biżuterię z diamentem. W tym sezonie w modzie jest obdarowanie pierścionkiem z diamentem oprawionym w białym złocie. Ma to podkreślać czystość i blask kamienia.

    –  Klasyczny pierścionek z diamentem jest na oświadczyny najlepszy. Każda kobieta będzie szczęśliwa, nosząc taki pierścionek na palcu. Im bardziej będzie on błyszczał, tym lepiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Klejewska, menadżer ds. marketingu firmy jubilerskiej YES.

    Pierścionki z diamentami nie wyjdą z mody przez kolejne lata. Taki trend umacnia się w Polsce z roku na rok. Wpływ na to mają m.in. amerykańskie gwiazdy, które od lat popularyzują taką biżuterię. Angelina Jolie nosi 8-karatowy diament w pierścionku, który otrzymała od Brada Pitta, Kim Kardashian ma pierścionek z ogromnym, 20-karatowym diamentem, zaś Beyonce na zaręczyny otrzymała od Jaya Z pierścionek z diamentem 18-karatowym.

    Kult pierścionka zaręczynowego w Stanach Zjednoczonych jest mocniejszy niż w Europie, nie tylko w Polsce. Na pierścionek zaręczynowy wydaje się co najmniej podwójne miesięczne wynagrodzenie  –  wyjaśnia  Monika Klejewska.

    W Polsce pierścionek z niewielkim diamentem można kupić już za kilkaset złotych. Przed wizytą w sklepie warto przejrzeć strony internetowe salonów  jubilerskich i poszukać odpowiedniego wzoru.

    –  Warto zrobić taki krótki research. W domowym zaciszu można zobaczyć wszystkie wzory i dyskretnie podpytać, co podoba się wybrance – radzi Monika Klejewska.

    Hitem w salonie jubilerskim YES jest ostatnio pierścionek z diamentem Metropolitan.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Zdrowie

    Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

    Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

    Prawo

    Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

    Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

    Ochrona środowiska

    Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

    Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.