Mówi: | Beata Marek |
Funkcja: | brafitterka marki Dalia |
Przy wyborze biustonosza znaczenie ma nie tylko na jego rozmiar, lecz także kształt i kondycja piersi
Wybierając biustonosz, należy wziąć pod uwagę nie tylko jego rozmiar, lecz także jego krój. Ma on ogromny wpływ na komfort i wygodę użytkowania. Krój biustonosza powinien być dostosowany do kształtu i kondycji piersi, rodzaju ubrania oraz indywidualnych upodobań klienta.
Przy zakupie biustonosza należy wziąć pod uwagę rozmiar i kształt piersi. Kobiety, które niedawno karmiły lub schudły, będą potrzebowały innych modeli niż klientki z jędrnymi piersiami.
– Istnieją różne kształty kobiecych biustów. Pierwszym jest tzw. jabłuszko. Jest to najbardziej pożądany kształt kobiecego biustu, bardzo okrągły i jędrny. Taki rodzaj biustu mają panie szczupłe i wysportowane. Dla takiego biustu idealne są biustonosze typu balkonetka bądź push-up, które idealnie wyeksponują linię dekoltu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Beata Marek, brafitterka marki Dalia.
Kobiety o nieco innych kształtach również mogą dobrać optymalny biustonosz, który uwydatni atuty ich sylwetki i zatuszuje niedoskonałości. Modele z pełnymi miseczkami, zakrywające całe piersi, to idealne rozwiązanie dla kobiet o bardziej wiotkich piersiach. Dla nieco większych biustów, przypominających w kształcie gruszkę, polecane są konstrukcje do połowy usztywniane, tzw. semi-softy, które uwydatniają biust, utrzymują go i delikatnie podnoszą. Istnieją na rynku rozwiązania, które pozwalają wyeksponować nawet drobny biust, sprawiając, że wydaje się pełniejszy.
– Najmniejszy rodzaj biustu, czyli tzw. wisienki, cytrynki, jest jędrny, ale nieobdarzony obfitością. Takim klientkom polecamy biustonosze typu push-up. Fiszbiny wyeksponują biust, a kieszonka na dodatkową wkładkę korygującą spowoduje, że będzie on uwydatniony i powiększony – tłumaczy Beata Marek.
Biustonosz powinien pasować do kształtu piersi, a także do konkretnego stroju. O ile na co dzień bielizna pozostaje w dużej mierze niewidoczna, o tyle w przypadku eleganckich wyjść nabiera znaczenia. Biustonosze typu full-cup sprawdzają się wyłącznie w połączeniu z kreacjami o niedużych dekoltach, do tych bardziej wykrojonych należy wybrać biustonosze mniej zakryte.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.