Mówi: | Łukasz Verra |
Funkcja: | projektant mody |
Łukasz Verra: za 10 lat widzę się jako właściciela dużego domu mody, jako dość poważną ikonę w tej branży
Młody i niezwykle utalentowany projektant przyznaje, że lokalne podwórko jest dla niego zbyt małe. Dlatego też zrobi wszystko, by usłyszało o nim jak najszersze grono miłośników mody na całym świecie. Niedługo będzie ku temu okazja, bo Verra w lutym zaprezentuje propozycje ze swojej pracowni podczas London Fashion Week.
Łukasz Verra nie kryje satysfakcji z tego, że został zaproszony do udziału w prestiżowej imprezie modowej, która daje mu szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej.
– Londyn zawsze mnie pociągał. To jest jedna z poważniejszych stolic modowych. Zaliczyłem też bardzo dużo wybiegów w Londynie jako gość i model, więc mam sentyment do Londynu. Miałem różne propozycje z Fashion Weeków, ale wybrałem Londyn – mówi agencji Newseria Lifestyle Łukasz Verra, projektant mody.
Łukasz Verra zapewnia, że projektowanie nie jest dla niego przygodą na kilka sezonów. Dla niego moda to nie tylko ubrania, lecz także rodzaj sztuki. Chce się w tym kierunku rozwijać, doskonalić swoje umiejętności i wciąż poszukiwać nowych płaszczyzn. Jest dumny z tego, co już udało mu się osiągnąć, ale nie powiedział w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa.
– Jako właściciel domu mody nigdy nie oddam żadnemu inwestorowi swojej marki. Teraz otwieram Forum Stylu, to jest dom mody. Jestem też projektantem na kontrakcie torebek, jednocześnie jestem też projektantem i właścicielem marki biżuteryjnej, która nazywa się Zoé by Verra, więc wspinam się bardzo wysoko. Myślę, że tutaj jednak ten etap, który jest, już mi wystarcza, a tylko rozwój, dalsze projekty, dalsze modele – podkreśla Łukasz Verra.
Projektant ma dużo planów i wysokie ambicje. Chce, by jego marka zaistniała w światowych stolicach mody.
– Za 10 lat widzę się jako właściciela dużego domu mody, po prostu jako dość poważną ikonę w świecie mody. Jak wspominam jak to było jeszcze 2–3 lata temu to w ogóle nie marzyłem o tym, co się dzieje teraz. Spotkałem naprawdę wspaniałych ludzi i osoby, które mi pomogły, pozytywne nastawienie i dobra energia też się do tego przyczyniły. Jeśli jestem na takim etapie, to naprawdę będę jeszcze wyżej – mówi Łukasz Verra.
Verra przyznaje, że doskonale spełnia się w tym, co robi, i lubi, jak wokół niego dużo się dzieje. Choć czasem niełatwo pogodzić zarządzanie kilkoma markami i projektowanie, to jednak natłok obowiązków dodaje mu motywacji.
– Ja to kocham, zakładam słuchawki, szkicuję sobie i dla mnie to przychodzi tak. Jak zaprę się i chcę to wydać, to po prostu to wydaję, nawet za 2–3 dni. Nie jest to trudne, natomiast jest to trudne niekiedy ze względu na samą papierologię, prowadzenie spółek. Ale mam nad wszystkim oko – dodaje Łukasz Verra.
Jego ostatnia kolekcja VERRA INFINITY 2017 została entuzjastycznie przyjęta przez fachowców z branży, a miłośniczki mody już wróżą mu szybką międzynarodową karierę.
Czytaj także
- 2025-04-11: Spada udział chowu klatkowego w hodowli drobiu. Wciąż jednak 67 proc. kur trzymanych jest w klatkach
- 2025-04-03: Krakowska fabryka Philip Morris przestawia się na produkcję wkładów tytoniowych do nowych podgrzewaczy. Amerykański koncern ogłosił zakończenie inwestycji o wartości blisko 1 mld zł
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-24: Odsetki to za mało. Parlament Europejski chce, by zamrożone rosyjskie aktywa stopniowo wspierały Ukrainę
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-02-20: Wysoka akcyza na e-papierosy to nokaut dla polskiej branży vapingowej. Eksperci ostrzegają przed upadłościami, ale i problemami z fiskusem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.